Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Easy Setting Box

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2020 12:05 PM)
3826 Weergaven
jacques7
First Poster
Opties

Heb bij mijn nieuwe monitor S27F350FHU ook de meegeleverde software voor Easy Setting Box geinstalleerd.Doch bij het aanklikken hiervan, verschijnt er alleen eventjes een 1 op mijn laptop en een 2 op de monitor en verder niets meer.

Wat is hier fout?

0 Likes
33 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @jacques7,

Welkom op de Community!

Heb je jouw nieuwe monitor op je laptop aangesloten?

rsz-846676
0 Likes
jacques7
First Poster
Opties

Jawel, Bruce

als ik dan op het icoon van Easy Setting Box  klik (dat ik downloade van de CD die bij het scherm zat)

dan verschijnt enkel een grote 1 op het scherm van de laptop en een grote 2 op de nieuwe monitor

Verder gebeurt er niks meer om op verder te werken.

jacques7

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay en met HDMI aangesloten neem ik aan?

rsz-846676
0 Likes
jacques7
First Poster
Opties

Sorry,neen Bruce

zo een kabel zat er niet bij, ik heb de kabel gebruikt die er bij zat.Zou dit de reden zijn?Bedankt als dit de oplossing kan zijn.

groeten

jacques7.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt het inderdaad eens proberen. Welke kabel heb je er precies bij gekregen?

rsz-846676
0 Likes
jacques7
First Poster
Opties

Dag Bruce H,

een VGA kabel

toch vreemd dat dit van de kabel kan afhangen als men Easy Setting Box meelevert op een CD en  het dan  niet met de juiste kabel zou zijn...

Een HDMI kabel heb ik nu nog niet onmiddelijk in deze tijden vermoed ik.

groet

Jacques7

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht dat de device install werkt, die kun je op onze website downloaden: https://www.samsung.com/nl/support/model/LS27F350FHUXXE/

rsz-846676
0 Likes
jacques7
First Poster
Opties

Dag Bruce H

heb de device install gedownload die je mij aangaf,nadat ik mijn vorige installatie heb ongedaan gemaakt.

Resultaat: in die download is wel geen sprake van Easy Setting Box...ik heb dan maar daarbij terug de software voor Easy Setting Box  van de CD, die bij de monitor werd geleverd,geinstalleerd .

Maar nog steeds werkt het niet.Ik werk nog steeds met de VGA kabel die bij de monitor was bijgeleverd.

Wat nu ?

jacques7

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zou toch even een HDMI-kabel proberen, just to be sure.
Desnoods test je het met een HDMI kabel die je voor een ander product gebruikt. Als dat werkt dan kan je gewoon een hdmi kabel kopen, werkt het niet, dan moeten we even verder kijken naar andere oplossingen.

rsz-846676
0 Likes