in data 16-04-2020 12:05 PM
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Heb bij mijn nieuwe monitor S27F350FHU ook de meegeleverde software voor Easy Setting Box geinstalleerd.Doch bij het aanklikken hiervan, verschijnt er alleen eventjes een 1 op mijn laptop en een 2 op de monitor en verder niets meer.
Wat is hier fout?
in data 22-04-2020 12:35 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
dag BruceH
het lijkt wel of de halve wereld ineens een HDMI kabel nodig heeft.De goedkoopste kabel die ik hier in de buurt kan vinden kost meer dan 30€...en heeft zeer hoge karakteristieken (nodig??) , de goekopere zijn uitgeput...
Als het voor die +30€ dan ook nog niet werkt....
(Het scherm zelf werkt goed met de VGA kabel)
jacques7
in data 22-04-2020 03:18 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
in data 03-05-2020 03:10 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
dag Bruce H,
heb terug wat tijd gevonden .
Heb inderdaad een Hdmi kabel gevonden tussen mijn TV en Digibox.Na alle software verwijderd te hebben en opnieuw geinstalleerd is het resultaat even negatief ;Geen Easy setting Box..enkel een 1 op het scherm van de laptop en een 2 op de monitor.
Ik had me nu net dit groot scherm 27' aangeschaft om juist men bureelwerk te kunnen verdelen over meerdere vlakken,dit is toch wel jammer.
jacques7
in data 04-05-2020 04:54 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
in data 04-05-2020 05:53 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Dag BruceH,
de monitor werkt uitstekend vanaf dag één.Dit is niet het probleem .Het probleem is dat de Easy setting box niet werkt.
Dit is door Samsung bijgeleverde software op CD om het monitorscherm virtueel te kunnen opsplisen in meerdere "schermen".Sedert ik thuis werk zou ik dit middel zeer goed kunnen gebruiken.
Ik heb dus, zoals je aangaf, de jongste software van de Samsung site ook eens gedownload hiervoor .Dit hielp niet.
Ik heb dan ook ,zoals je aangaf, met een HDMI kabel gewerkt ipv VGA,dit hielp ook niet.
Wat nu? het is niet aan de monitor gelegen vermoed ik sterk en moet dus hiermede nu toch niet naar de verkoper?
Jacques7
in data 07-05-2020 01:31 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
in data 07-05-2020 06:18 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
dag Bruce H
naar de verkoper ga ik niet,want die zal niet meer weten ,die verkoopt ook wasmachines en stofzuigers ,hij zal me het toestel gewoon afnemen en doorsturen en dan ben ik mijn monitor voor weken kwijt ,dit kan ik me nu niet veroorloven.
Mijn PC heeft geen extra grafische of videokaart voor een externe monitor.
Ik heb geen tweede laptop.
Mijn kennissen hoor ik reeds, hebben ook geen tijd (zin?) om hun laptop te komen afstaan (zeker niet in deze tijden)
Ben ik nu de eerste die dit tegen kom? Deze monitor is al enkele jaren op de markt ,Samsung moet hier toch ervaring in hebben? Kunt u dit eens verder navragen misschien?
groeten
Jacques7
in data 08-05-2020 02:42 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
11-05-2020 11:03 AM - modificato 18-05-2020 12:58 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hi @jacques7,
Je mag mailen naar b2bsupport@samsung.nl, je kunt dit topic eventueel meesturen zodat kunnen zien wat we al hebben geprobeerd.
in data 18-05-2020 12:17 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Dag BruceH,
Ook ik heb hetzelfde probleem met het openen van EasySettingBox op mijn nieuwe 49" Samsung monitor die ik vorige week binnen heb gekregen. Ook ik heb deze via een website besteld waar allerlei verschillende apparaturen worden verkocht en dus zullen zij ook niet echt inhoudelijks weten over de monitor.
Is dit probleem opgelost? Zo, ja dan hoor ik dat graag!
Groet,
Hasan