Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeldscherm PC

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2021 11:49 PM)
874 Weergaven
Jan2610
First Poster
Opties

Beste forum, ik heb sinds een dag of 14 een nieuwe monitor een 28 inch, type U28E590D, het probleem is dat de cursor van de muis steeds uit het scherm verdwijnt, wat heel irritant is, en wel aan de onderkant en aan de rechterkant, na diverse telefoontjes met de Samsung servicedienst ben ik helaas van de dame aan te telefoondesk niets wijzer geworden, ik vermoed dat het probleem ergens in de instellingen op te lossen is maar ik krijg het niet gevonden, ik ben bijna 80 jaar en zou nog graag met plezier gebruik maken van dit cadeau voor kerst van mijn vrouw, helaas is dat nu niet het geval, ik had bij het telefoneren naar Samsung gehoopt iemand aan de lijn te krijgen die me even kon helpen met de instelling, maar helaas schijnt dit niet te kunnen, misschien door corona?, ik hoop dat ik hier iemand vind die terzake kundig is, met vr groet, Jan

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Jan2610 ,

Klik met de rechtermuisknop in een leeg gebied op het bureaublad en klik op schermresolutie.

Hier moet je even goed kijken naar de instellingen.

Ik vermoed dat er een instelling fout staat.

Staat de optie voor een 2e beeldscherm toevallig aan? Dit zou namelijk verklaren waarom de muis het scherm verlaat.

Post anders even wat fotos van de instellingen.

Zorg ook dat het stuurprogramma ( driver) van de muis up to date is.

Welke versie van Windows gebruik je?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jan2610
First Poster
Opties

Mijn muis, een logitech MXMaster is up to date, ik gebruik windows 10, de schermresolutie staat op de aanbevolen resolutie, om een foto te maken van een cursor die verdwenen is is natuurlijk niet makkelijk, het 2e scherm staat uitgeschakeld in de instellingen, dit probleem doet zich alleen voor bij dit scherm, niet op mijn 27 inch samsung en ook niet op mijn andere schermen, er staat naar mijn vermoeden iets verkeerd in de instellingen, maar ik kom er niet achter wat

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Jan, wat raar zeg! Reset je monitor instellingen anders even. Koppel alles af  reset de instellingen op je monitor en sluit alles dan weer aan. Met windows toets +p kun je het beeld uitbreiden of dupliceren  controleer daar of hij alleen op 1 beeldscherm staat en dus niet op iets anders. Het is erg moeilijk om hier gericht een oplossing voor te geven. Je zou de pc en scherm moeten laten nakijken door een goed ict bedrijf. Vraag even in je familie of vriendenkring of iemand je misschien hiermee kan helpen?

Stars-Moderator-signature-800x200-2