Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

32ur59c HDMI verbinding valt weg

(Onderwerp aangemaakt op: 30-04-2024 07:48 AM)
337 Weergaven
32ur59c
First Poster
Opties
Ik heb een 32ur59c samsung curved monitor aangeschaft, ik gebruik hem nu momemlnteel voor mijn pc en mijn ps5.


Ik heb al langere tijd dat mijn hdmi verbinding steeds weg valt, ookal voordat ik mijn hdmi switch heb aangeschaft.

Ik ben dan aan bet gamen en op mn pc aan t producen en dan valt mijn beeld weg naar een zwart scherm.

Soms komt ie vanzelf terug maar soms blijft mijn beeld ook zwart en blijft hij daarop staan. Als ik dan de stekker er over nieuw in doe werkt ie soms wel weer even of moet het vaker proberen. Zelfs als ik mijn hdmi kabel al zovaak vervangen heb is het probleem nog steeds van toepassing.

Ik ben terug geweest naar de mediamarkt en hun hebben hem opgestuurd naar samsung. Op de dag dat ik hem weer op mog halen kreeg ik te horen dat ze geen probleem hebben kunnen vinden en dus niks aan het apparaat gedaan hebben. Ik heb hem weer aangesloten en dezelfde dag nog is bij mij het scherm weer steeds uit gaan vallen. 

Ik ga op dit moment weer terug naar de mediamarkt vind dit slechte zaak..

Is er iets waar dit probleem aan kan liggen? 
En wat zijn mijn opties?
0 Likes
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Dus je gebruikt een Switch omdat er maar 1 HDMI poort aanwezig is? Welke Switch gebruik je?

Test het eens zonder Switch met enkel de PS5 en zet FreeSync uit.
En gebruik de originele HDMI kabel die bij de PS5 in de doos zat.

Ervaar je dan problemen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
32ur59c
First Poster
Opties
Ja ook met alleen hdmi van de ps5 heb ik dat ook. De switch heb ik aangeschaft op de dag dat ik mn scherm weer op zou halen.

De switch is van marmitek.

Wat betekend freesync en waar kan ik dat vinden?
0 Likes
32ur59c
First Poster
Opties
Ik heb inderdaad maar 1 hdmi poort in mijn monitor.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

 Hallo 32ur59c,

 

Bedankt voor jouw bericht. Gebeurt dit bij een bepaalde Hz? 

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
32ur59c
First Poster
Opties
Wat beodle je met hz? Ik heb niks van instellimgen veranderd op de monitor
0 Likes
32ur59c
First Poster
Opties
Bedoel*
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie 32ur59c,

 

Op de pagina waar je de resolutie instelt kan je meestal ook een optie zien om de Hz in te stellen. Soms staat het naar de resolutie en soms in een aparte tabblad. Laat weten of je het kan vinden.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
32ur59c
First Poster
Opties
Oke ik ga daar even naar kijken. Dat is dan gewoon op de instellingen van de monitor zelf toch?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo 32ur59c,

 

Dit kan je instellen in het menu van de PS5 en PC. Ga hiervoor naar de beeldinstellingen van de apparaten.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200