Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Één muis tegelijk gebruiken voor Tablet en Book3

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2023 05:21 PM)
618 Weergaven
Members_diglIcw
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb recent een Book3 360 (13 inch) gekocht en ik heb al een Tab s7+. Ik heb toen bij het opstarten geleerd dat ik mijn bluetooth muis tegelijk kon gebruiken op beide schermen (tablet en book3). Nu weet ik niet meer hoe ik dit moet doen en kan ik het ook niet terugvinden. 

Het is dus geen 'gedeeld scherm' waarbij ik het scherm van mijn Book3 dupliceer of uitbreid naar mijn tablet. Ik behoudt bij beide apparaten het originele scherm, maar kan de muis wel heen en weer bewegen over beide schermen (net als bij gedeeld scherm). Ik hoop dat het zo duidelijk is? Alvast bedankt.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

De functie heet multi-control. Beide apparaten zouden deze functie moeten ondersteunen.

Ook moeten beide apparaten op dezelfde wifi zijn aangesloten en zijn aangemeld bij hetzelfde Samsung-account en moet Bluetooth zijn ingeschakeld.

Je kunt het inschakelen in Instellingen > Verbonden apparaten > Multi-control. Controleer of het beschikbaar is voor uw tablet.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

De functie heet multi-control. Beide apparaten zouden deze functie moeten ondersteunen.

Ook moeten beide apparaten op dezelfde wifi zijn aangesloten en zijn aangemeld bij hetzelfde Samsung-account en moet Bluetooth zijn ingeschakeld.

Je kunt het inschakelen in Instellingen > Verbonden apparaten > Multi-control. Controleer of het beschikbaar is voor uw tablet.

0 Likes