le 15-04-2018 08:23 AM
Bonjour
Une amie à moi suite à une mise à jour peut désormais envoyer des gif via ses sms de son téléphone (l'option Gif apparaît dans sa messagerie )
Comment obtenir cette MAJ ?
Merci pour votre reponse
Résolu ! Accéder à la solution.
le 23-07-2018 09:51 AM
Bonjour à vous !
Je me permets d’écrire un message en Anglais, afin de rappeler à @Coleman357 de nos règles, ici, sur la Communauté !
Welcome to our Community, @Coleman357! We are happy to have you here!
However, I would like to inform you that this is a community where Samsung users share ideas, suggestions, recommendations, even their disagreements regarding our products.
Mutual help, finding solutions together and sharing tricks and tips concerning our products are the main focuses of our online community. Our mission is to help everyone here in a pleasant environment.
Even though other discussions are not discouraged (there is even a topic with jokes), we are strongly against advertising products that are not related to technology, which might harm our users or might create false hopes of receiving different types of benefits. False advertising or click baits are deeply frowned upon here, according to the rules of our community - Charte d’utilisation de la Communauté Samsung and Conditions de service de la Communauté Samsung.
Thank you for abiding to our rules, just as everyone else here.
Do not hesitate to contact me for any information you might need.
Bien à vous et à bientôt sur la Communauté !
Julie_T, modératrice Samsung.
Rendez-vous au Café de la Communauté, vous y trouverez des astuces et des idées pour vos appareils Samsung
le 15-04-2018 09:25 AM
Bonjour @Nathlap78
Quel est le numéro de téléphone de votre amie, euh pardon quel est le modèle de téléphone de votre amie ?
Je suppose que vous désirez avoir cette option dans le votre, quel téléphone avez vous ?
le 16-04-2018 01:50 PM
Bonjour à vous !
@Pi_Jo_75, merci pour votre vigilance. :robothappy:
@Nathlap78, bienvenue sur la Communauté !
Je viens je lire votre message et afin de pouvoir vous aider, je vous remercie de répondre aux questions posées par @Pi_Jo_75. :smileywink:
Je reste dans le coin.
Rendez-vous au Café de la Communauté, vous y trouverez des astuces et des idées pour vos appareils Samsung
le 21-07-2018 08:37 AM - dernière modification le 27-07-2018 10:40 AM par Julie_T
I have never tried using the default texting app but Textra handles gifs very well. It has built in GIFs finder inside the app. ***message modifié par un modérateur, une fois de plus, afin qu'il soit conforme qvec la Charte d'utilisation de la Communauté
le 23-07-2018 09:51 AM
Bonjour à vous !
Je me permets d’écrire un message en Anglais, afin de rappeler à @Coleman357 de nos règles, ici, sur la Communauté !
Welcome to our Community, @Coleman357! We are happy to have you here!
However, I would like to inform you that this is a community where Samsung users share ideas, suggestions, recommendations, even their disagreements regarding our products.
Mutual help, finding solutions together and sharing tricks and tips concerning our products are the main focuses of our online community. Our mission is to help everyone here in a pleasant environment.
Even though other discussions are not discouraged (there is even a topic with jokes), we are strongly against advertising products that are not related to technology, which might harm our users or might create false hopes of receiving different types of benefits. False advertising or click baits are deeply frowned upon here, according to the rules of our community - Charte d’utilisation de la Communauté Samsung and Conditions de service de la Communauté Samsung.
Thank you for abiding to our rules, just as everyone else here.
Do not hesitate to contact me for any information you might need.
le 27-07-2018 10:43 AM
Bonjour à vous !
@Coleman357, given that, even after my warnings, you decided to modify your messages and add again those links that might be a danger for those who click on them, I will have to ban you from our Community for a week.
Thank you for your time.