op 04-06-2021 12:37 PM
Goedemiddag mijn Samsung soundbar hw q80r. Heeft opeens geen wifi verbinding meer. In de smartthings app staat die ook offline. En op mijn tv samsung q90r staat de keuze voor wifi er ook niet meer bij. Alleen tv geluid hdmi arc en optisch de laatste is niet aangesloten. Hoe krijg ik mijn soundbar weer terug in het netwerk? Dit is trouwens niet de eerste keer dat dit gebeurt. Vorige keren was die na een tijdje weer terug. Maar het begint nu toch wel irritant te worden. Hoop dat jullie een oplossing hebben. Mvg Ferry
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-06-2021 10:03 AM
het probleem is met behulp van de klanten service van Samsung opgelost. Op hun verzoek zowel soundbar gereset als ook mijn telefoon opnieuw opgestart. Waardoor mijn soundbar gelijk weer werd herkend. Ze weten verder ook niet hoe het zomaar kan gebeurt zijn.
op 05-06-2021 12:24 AM
op 12-06-2021 10:03 AM
het probleem is met behulp van de klanten service van Samsung opgelost. Op hun verzoek zowel soundbar gereset als ook mijn telefoon opnieuw opgestart. Waardoor mijn soundbar gelijk weer werd herkend. Ze weten verder ook niet hoe het zomaar kan gebeurt zijn.
op 14-06-2021 05:42 PM