Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume subwoofer erg hard/luid - Samsung HW-Q950A

(Onderwerp aangemaakt op: 12-10-2021 04:45 PM)
3433 Weergaven
Ne3
First Poster
Opties

Ook mijn subwoofer van de HWQ950A is nog erg luid op -12  en dreunt behoorlijk .Het stroom is er al een paar keer af geweest en en de set is up to date. Ook heb ik een stuk foam in de achterkant van de subwoofer gestopt ,stukjes rubber en foam onder de sub maar het gedreun blijft. Een film kijken geeft daardoor soms ergenis voor mijzelf en de buren terwijl het volume op een normaal niveau staat. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Answ-900
Student
Opties
Ons probleem is opgelost, door de stekker van de tv en soundbar beide tegelijk 30 sec uit het stopcontact te halen. Het geluid is nu weer net zo top als voorheen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Kan je de bass ook niet ergens instellen? Subwoofer op -12 en Bass wat minder. En anders je bron aanpassen. Of de subwoofer loskoppelen als dit zo vervelend is voor je.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ne3, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community! 

Je hebt zo te lezen al een hoop geprobeerd om dit op te lossen 👍 Helaas nog niet met het gewenste resultaat.

• Ervaar je dit met verschillende bronnen?

• Gaat het beter als je de subwoofer op een andere plaats neerzet?

Met de knop SoundControl kan je het niveau van de Bass weergave ook aanpassen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ne3
First Poster
Opties

De subwoofer staat al op min 12 en met de bas wat minder blijft het resultaat hetzelfde .

Als ik de  bron aanpas heb ik geen dolby atmos meer .En met de subwoofer losgekoppeld is de geluidsbeleving een stuk minder . Maar bedankt voor het meedenken .

0 Likes
Ne3
First Poster
Opties

Hai Martijn 

de subwoofer heb ik ook op verschillende plaatsen geprobeerd ,en bij films is de sub het meest aanwezig , de geluidsinstelling aanpassen kan ,maar ik heb de soundbar gekocht voor films te kijken met dolby Amos . Er zijn meer mensen die de subwoofer  van de Samsung soundbars op  -12 nog te hard vinden .En de bas van de soundbar  aanpassen heeft geen invloed op het gedreun van de subwoofer . Groetjes Ne

0 Likes
Answ-900
Student
Opties
Wij hebben sinds een paar dagen ook veel te veel bas. Wij hebben sinds een jaar de voorganger de Hw-q900a en nooit problemen gehad. Is er een update ofzo geweest? Iemand tips hoe terug kunnen naar de oude instellingen. Resetten en verplaatsen subwoofer heeft geen effect, stand sub op -12...
0 Likes
Oplossing
Answ-900
Student
Opties
Ons probleem is opgelost, door de stekker van de tv en soundbar beide tegelijk 30 sec uit het stopcontact te halen. Het geluid is nu weer net zo top als voorheen!
Aaldert1
Journeyman
Opties

Bij mij heeft het ook geholpen om zowel tv als soundbar en sub een paar minuten van de spanning af te halen.
Bas staat nu zelfs op +6 en sub op +2. (Ook de firmware is up to date). Gek genoeg leek het daarvoor wel of alleen de allerdiepste bassen doorkwamen en ook veel te hard ondanks het op -12 zetten van de woofer en bas op -6. Dat is nu dus gek genoeg weg. Lees het veel terug op internet dus blijkbaar een veel voorkomend probleem.

Hopelijk werkt dit voor jou ook..succes 😬