op 15-08-2019 11:52 AM
Beste,
Ik heb gister voor het eerst een soundbar aangeschaft de "Harman Kardon SB20'' en aangesloten.
De soundbar heeft GEEN probleem met goed kwaliteit af te spelen wanneer ik het connect met bluetooth aan mijn telefoon.
Nu wil ik natuurlijk de soundbar aansluiten op mijn Samsung TV UE55H6200AW.
Dat heb ik gedaan door het te verbinden met de HDMI-ARC aansluiting op de soundbar en aan de TV HDMI-ARC output.
De kwaliteit wat de soundbar dan afspeelt is velemaal slechter dan als het geconnect is met bluetooth.... dan praat ik over een soundbar dat geen bass afspeelt of surround of iets in de buurt... slecht geluid dus
Ik heb mijn TV geupdate naar de meest recent update firmware wat te downloaden is : Versie 2890.2
Nog steeds probleem met de geluid kwaliteit van TV naar de soundbar.. het is niet aan te horen!
Graag een oplossing heb alles geprobeerd ik heb ook gekeken naar de specificatie van mijn TV die ondersteunt volledig Dolby etc.. Maar voor wanneer ik bijvoorbeeld Netflix afspeel dan zie ik dat mijn audio instelling staat op (dolby) en niet de rest, ik zie alleen Dolby.. en geen 5.1 etc
Vriendelijk groet! Hopelijk kan dit opgelost worden.
op 16-08-2019 01:27 PM