Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toeters en bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2020 09:25 AM)
202 Weergaven
Snyer
Journeyman
Opties

Ik ben op zoek naar een soundbar of soundplate om de geluidskwaliteit van onze bestaande  Samsung TV te verbeteren. Bij het doorzoeken van het Samsung aanbod zie ik een hele hoop opties die niets te maken hebben met de geluidskwaliteit. Ook stel ik vast dat sommige modellen optioneel muren of plafonds nodig hebben om hun kunnen te demonstreren. Daarom zoek ik een model dat die muren niet nodig heeft  en verkies ik fysische luidsprekers om een 5.1 te bekomen zonder terugkaatsingsvereisten. De speakers die niet binnen de meter van het TV toestel staan moeten wireless zijn. 

De subwoofer zou ik op een stand zetten zodat die net boven de TV uitkomt.

De TV kan eventueel hoger worden geplaatst zodat onderaan/vooraan de TV meer ruimte is . Als het even kan , moet  ook geluid kunnnen worden doorgegeven vanaf Smartphone en PC.  

Bovendien stel ik me de vraag aan welke eisen de TV moet voldoen om alle effecten effectief te benutten (garbage in/ garbage out) .

Goede literatuur met wat uitleg (for dummies , om mee te starten) is ook welkom.

Na 3 lijnen te hebben gelezen van de specificaties van een bepaald model geef ik het op . 

Ik vind het verkeerd om uit te gaan van "hoe duurder hoe beter".

Alvast bedankt.

Snyer

0 Likes
1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Syner,

Welkom op de Community.

Als ik het goed begrijp, ben je op zoek naar een soundbar met 5.1 surround, die je ook kunt bedienen met een smartphone of PC. 

Heb je al eens de keuzehulp doorlopen van ons website? https://bit.ly/2tEGS0k

rsz-846676
0 Likes