Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sub woofer van B450 soundbar piept

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2023 11:48 PM)
1026 Weergaven
Members_ffTzKsA
First Poster
Opties

Hallo, 

Ik heb sinds enkele dagen de B450 soundbar set met sub woofer. Nu bij het tv kijken zowel via apps als live piept de subwoofer heel de tijd. Ik heb het getest en als ik de voeding van de sub woofer uit trek is de pieptoon weg.

De sub woofer is via bluetooth verbonden met de soundbar. De soundbar ook via bluetooth met de tv (samsung QE55Q65BA). Ik heb al geprobeerd om de soundbar met de tv te verbinden via de bijgeleverde kabel maar het probleem blijft.

Ik heb ook al geprobeerd om de sub woofer niet tegen of dicht bij de muur te zetten zodat er voldoende ruimte achter is maar dit lost het probleem ook niet op.

Heeft iemand nog een andere mogelijkheid om te proberen alvorens ik samsung contacteer?

Alvast bedankt,

Groeten

Niels.

13 Antwoorden
Kees59
Big Cheese
Opties
Heb je nog garantie? Ga dan terug naar de verkoper.
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_ffTzKsA, welkom op de Community! Ben je er nog een beetje uitgekomen met jouw soundbar? En gaat het trouwens om een onafgebroken pieptoon of is het enkel wanneer er geluid afspeelt? 

Groeten, 

Joey

Filip72
First Poster
Opties

Hier hetzelfde model, 1 week oud en ook dat piepend geluid...

Is het bij u ondertussen opgelost?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Filip72, goedemiddag.

Heb je de koppeling tussen de soundbar en de subwoofer ook al opnieuw ingesteld? Ervaar je dit bij bepaalde bronnen? Hoe is de soundbar verbonden met de TV? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Kim076
Apprentice
Opties

Hallo Martijn,

Ik heb hetzelfde probleem. Maar hoe kun je de subwoofer loskoppelen van de soundbar en weer opnieuw connecten?

Wij krijgen namelijk zodra we de soundbar aanzetten dat de subwoofer gaat piepen. Zodra we de voeding eruit trekken stopt hij met piepen (of wanneer we de soundbar uitzetten).

Hebben hem nu 1 week en doet al zo vanaf het begin. Hij doet het bij alle bronnen en de soundbar is aangesloten via optische kabel (eerst via bluetooth maar liep niet synchroon).

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is de soundbar verder up-2-date? Als je de soundbar terugzet naar de fabrieksinstellingen zal je ook de subwoofer opnieuw moeten koppelen. Houdt de aan/uit toets vast totdat je de melding INIT ziet staan, de soundbar is nu gereset. 

Heb je de soundbar ook al eens aangesloten op een ander stopcontact? 

Groeten,

Martijn

Kim076
Apprentice
Opties

Hi Martijn,

Zowel het terugzetten naar fabrieksinstellingen als het testen op een ander stopcontact heeft niet gewerkt helaas.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat dit geen verschil heeft gemaakt zal een service verzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de soundbar aanmelden voor een service verzoek. Kijk hier voor meer informatie: Reparatieservice | Aanmelden | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

bartvdsterren
Student
Opties

Vandaag dit systeem ontvangen en aangesloten en heb hetzelfde probleem geconcludeerd.... Is er al een oplossing/oorzaak bekend?

0 Likes