op 18-03-2018 02:51 PM - laatst bewerkt op 20-03-2018 10:53 AM door Nick
Ik heb een soundbar hw-j650, nu wil ik een multiroomspeaker kopen en deze koppelen aan de soundbar, mijn vraag is .
als ik de soundbar aanzet met de meegeleverde afstandsbediening gaat de gekoppelde multiroomspeaker dan ook aan of moet die handmatig aangezet worden.
ik wil de soundbar icm de multiroomspeaker wam550 muziek laten streamen via WiFi.
maar bij de wam550 zit geen afstandsbediening.
Of moet of kan ik de multiroomapp hiervoor gebruiken Vwb aanzetten en uitzetten en niet de afstandsbediening. Graag krijg ik een reaktie op mijn vraag. Ik wil dit graag weten voor ik de speaker koop omdat de speaker boven op een kast geplaatst zou moet worden, dus soundbar voor en de draadloze speaker achter Lijkt me erg onhandig elke keer de multiroomspeaker aan te moeten zetten als die speaker zo hoog staat
op 19-03-2018 03:05 PM
Goeiemiddag @Loek3 en welkom op de Samsung Community eigenlijk heb je je eigen vraag al beantwoord. Met de Samsung Multiroom app kan je inderdaad een groep aanmaken van de Soundbar met 1 (of meerdere) draadloze WAM speaker(s). Als je dan de Soundbar (of TV, als hij via HDMI is verbonden) aanzet, gaat de WAM speaker ook mee. Stel, je hebt een niet al te oude Samsung TV staan is de kans groot dat die over de "Multiroom Link" functie beschikt. Hiermee hoef je dan de app niet te gebruiken, maar kan je de Soundbar en speaker(s) toevoegen in het luidspreker menu.
Kan je hier wat mee?
op 20-03-2018 11:39 AM
op 20-03-2018 12:16 PM