Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar die gekoppeld is aan draadloze multiroom speaker

(Onderwerp aangemaakt op: 18-03-2018 02:51 PM)
493 Weergaven
Loek3
Apprentice
Opties

Ik heb een soundbar hw-j650, nu wil ik een multiroomspeaker kopen en deze koppelen aan de soundbar, mijn vraag is .

als ik de soundbar aanzet met de meegeleverde afstandsbediening gaat de gekoppelde multiroomspeaker dan ook aan of moet die handmatig aangezet worden.

ik wil de soundbar icm de multiroomspeaker wam550 muziek laten streamen via WiFi.

maar bij de wam550 zit geen afstandsbediening. 

Of moet of kan ik de multiroomapp hiervoor gebruiken Vwb aanzetten en uitzetten en niet de afstandsbediening. Graag krijg ik een reaktie op mijn vraag. Ik wil dit graag weten voor ik de speaker koop omdat de speaker boven op een kast geplaatst zou moet worden, dus soundbar voor en de draadloze speaker achter Lijkt me erg onhandig elke keer de multiroomspeaker aan te moeten zetten als die speaker zo hoog staat

0 Likes
3 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Loek3 en welkom op de Samsung Community :face-with-tears-of-joy: eigenlijk heb je je eigen vraag al beantwoord. Met de Samsung Multiroom app kan je inderdaad een groep aanmaken van de Soundbar met 1 (of meerdere) draadloze WAM speaker(s). Als je dan de Soundbar (of TV, als hij via HDMI is verbonden) aanzet, gaat de WAM speaker ook mee. Stel, je hebt een niet al te oude Samsung TV staan is de kans groot dat die over de "Multiroom Link" functie beschikt. Hiermee hoef je dan de app niet te gebruiken, maar kan je de Soundbar en speaker(s) toevoegen in het luidspreker menu.

Kan je hier wat mee? :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Loek3
Apprentice
Opties
Heb gisteren de soundbar en speaker gekoppeld ben er erg blij mee, wat ik alleen niet echt duidelijk vindt omtrent de wam550 speaker is : als die staat is die mono? En in liggende stand stereo? Klopt dit. Ik heb maar 1 wam550 speaker. En mocht ik er eventueel toch nog 1 bijkopen moet ik dan verplicht de hub kopen of kan alles alsnog gekoppeld worden met de multiroomapp
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

hw-j650 is een Multiroom soundbar, deze functioneert dus al als een hub. Verder maakt het geen verschil of de speaker liggend of staand neergezet wordt. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes