Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar als PC speaker?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2017 12:35 PM)
2160 Weergaven
jonathanleenen
First Poster
Opties

Goedemiddag,

Kan ik met de Samsung Soundbar HWMS650 audio streamen vanuit mijn PC naar deze soundbar? Ik las dat het mogelijk is met de multiroom PC app alleen kan ik ook het algemene geluid hiernaar toe sturen of echt alleen de muziek op je PC? Het gaat dan voornamelijk om het WiFi streamen, via bekabeling/bluetooth is nog altijd mogelijk.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @jonathanleenen,

welkom op de Community!

Je kan hiervoor inderdaad het beste de Multiroom app gebruiken. Wellicht dat dit filmpje je op weg helpt: 

Voor zo ver ik kan zien, kan je zelf mappen aangeven vanuit de app die voor afspelen beschikbaar moeten zijn, dingen als Youtube zijn dan niet mogelijk.

rsz-846676
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @jonathanleenen,

had je mijn bericht nog gezien?

rsz-846676
0 Likes
DD4
Apprentice
Opties

Ik ben nu ruim 4 uur bezig om PC en R5 te koppelen, maar het is dus helemaal niet mogelijk begrijp ik, zonder tussenkosmt van een mobieltje? De Soundbar rechtstreeks als PC speaker is dus niet mogelijk?

Dat mocht dan wel eens duidelijker aangegeven worden in de instructie!

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hi @DD4, welkom op de Community! Is het gelukt met de Multiroom app? 

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
DD4
Apprentice
Opties

Nee nog altijd niet. Ik ga het vanavond nog weer een keer proberen....

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Ok, laat maar weten waar je tegenaan loopt, wellicht dat we je verder kunnen helpen :smiling-face:

---------
Signature-Note10
0 Likes
DD4
Apprentice
Opties

Ik krijg m gewoon niet aan de praat via de PC. Via de mobiel lukt wel, maar als ik de Multiroom PC controller software van Samsung (Multiroom_PC_Controller_Release_1.7.6_Beta.exe) heb geinstallerd krijg ik een stukje zelfstudie, want de speaker vindt ie niet. De Wifi verbinding is correct, want met de mobiel lukt het dus wel....

Heb de LAN verbinding van mn PC al uitgeschakeld, nu alleen nog via WIfi internettoegang, maar ook dat helpt niet

Heb de software verwijderd en de Samsung Multiroom 1.1 (SamsungMultiroom_1.1.msi) software geprobeerd, maar daar kan ik alleen maar aangeven welke mappen er afgespeeld kunnen worden, daar kan ik niet eens zoeken naar de speaker. Ik word er horendol van!

DD4
Apprentice
Opties

Ik heb nu verbinding met de speaker, alleen geen muziek... het blijft tobben 😞

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Wat voor afspeellijsten heb je gedeeld met de app?

---------
Signature-Note10
0 Likes