Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Sound naar fabrieksinstellingen zetten

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2022 04:54 PM)
5379 Weergaven
Marianne1970
Pioneer
Opties
Sinds gisteren in bezit van de soundbar q950a.
Alles verliep in principe soepel en ook het auto eq programma. Dat gaf echt veel verschil met het inschakelen van deze functie!
Echter als ik het nu inschakel of uitschakel hoor je geen enkel verschil, lijkt mij niet dat het zo hoort?

Ik dacht de soundbar even te resetten en opnieuw te beginnen maar geen idee hoe de set terug zetten naar fabrieksinstelling.
Ik had gevonden op dit forum dat het indrukken van de soundcontrol voor 10 seconden INIT komt te staan, maar hoelang ik het knopje ook ingedrukt houd er verschijnt niets.

Wat doe ik verkeerd?

0 Likes
Spring naar oplossing
44 Antwoorden
Marianne1970
Pioneer
Opties
Dankjewel, ja het gaat weer redelijk met me. Volgende week naar huis en dan hopelijk in staat om hulp op afstand vragen. Ik hou jullie op de hoogte of het gelukt is allemaal.
PEET4488
Journeyman
Opties
Hallo
Sinds 2021 in bezit van de hw-q950t soundbar,aangesloten via een e arc hdmi kabel an mijn samsung tv ue55hub8500L (2014) subliem geluid,maar sinds januari dit jaar kan ik het geluid van de tv niet meer horen via de soundbar,contact gehad via Hello tv waar de soundbar gekocht is en die adviseerde de soundbar te resetten en/ of een nieuwe hdmi kabel te proberen,dat heb ik gedaan (hdmi een hoge snelheidskabel e-arc)en na het resetten deed alles het weer.
Maar deze week weer hetzelfde verhaal, ik weer gereset (volumeknoppen - en + ingedrukt tot INT in het scherm staat)maar nu blijft de soundbar op D.IN staan,normaal gaat die lopen.
Wat kan dit nu weer zijn,met er bij zeggen dat mijn tv 11 jaar oud is.
Mvg Peet
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @PEET4488 , Peet,

Waarschijnlijk bedoel je de UE55HU8500LXXN. B teveel 😉. Inderdaad 11 jaar oud.
Je zou de tv nog kunnen resetten. Ga naar Ondersteuning→Zelfdiagnose→Resetten.

Je kunt er ook nog remote naar laten kijken:https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.
Zij kunnen eventueel de HDMI poorten resetten.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

PEET4488
Journeyman
Opties
Dank u wel,ga ik proberen.....
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @PEET4488 , Peet,

Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken?
Tv gereset?

signatureee
Groet, Dick