Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung UE 65 UM 7040 aansluiten op meerdere multiroom speakers

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2018 04:24 PM)
1567 Weergaven
alexmultiroom
First Poster
Opties

hoe sluit ik meerdere multiroomspeakers tegelijk aan op de tv.  via tv kan ik alleen soundbar 6550 of de R5 selecteren. In de App kan ik er dan geen werkende groep mee maken. Hoe krijg ik via beide multiroom speakers tegelijk geluid. ze zitten allemaal op zelde wifi netwerk. 

0 Likes
14 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Alex, welkom op de Samsung Community! Even zien, heb je dit menu al bekeken voor het verbinden met Multiroom speakers? Menu > Geluid > Surround voor Wi-Fi-luidspreker instellen.

Daarnaast zou ik graag willen weten welke Soundbar je precies hebt en begrijp ik goed dat je meerdere R5 speakers hebt? Zo ja, hoeveel? Ik hoor het graag!

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
alexmultiroom
First Poster
Opties

Surround voor wifi is bij mij uitgegrijsd en is niet beschikbaar in het menu audio.

Hoe kan ik dit menu wel beschikbaar krijgen? surround speaker is MS 650

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Het idee van groeperen werkt sowieso het beste via de Samsung Multiroom app. Als je op je TV aangeeft dat het geluid naar je Soundbar moet en je in de app de Soundbar met je speaker(s) groepeert zou het TV geluid over alle speakers moeten gaan.

0 Likes
gLOTHMAN
First Poster
Opties

Hallo. Ik heb hetzelfde probleem. Heb een Qled8 tv met soundbar hw-K850 EN een wal 1500 R1. Maar als ik alles op hetzelfde Wi-Fi netwerk zet ziet de tv beide luidsprekers apart maar kan er geen surroundgeheel van maken via Wi-Fi. Als ik via multiroom er een groep van maak kan ik geen tv bron kiezen en ziet  de tv de soundbar niet meer?? Wat Is de oplossing hiervoor?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi gLothman, toevallig heb ik al op jouw topic gereageerd, dus daar kun je in dit geval op reageren :winking-face: 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
alexmultiroom
First Poster
Opties

Nee hoor dat werkt niet. Als je een groep maakt in de App wordt deze weer ongedaan gemaakt zodra je via de tv  een multiroomspeaker selecteert. Er werkt altijd maar 1 multiroomspeaker met de tv en in een groep aansturen is tot nu toe niet mogelijk gebleken.

ik wil weten waarom in het audio menu de optie surround via wifi niet werkt.

Lees elders op internet dat dit mogelijk met optie smart view heeft te maken die niet moet aan staan, maar heb geen idee hoe ik dit uitzet.

Kortom het is helemaal niet zo simpel als in de winkel verkocht is.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Maar dat kan het wel zijn! We moeten alleen even kijken waar de kink in de spreekwoordelijke (draadloze) kabel zit. Heb je alle stappen doorlopen die in deze guide staan? 

http://support-us.samsung.com/cyber/popup/iframe/pop_troubleshooting_fr.jsp?idx=629802&modelname=WAM...

0 Likes
alexmultiroom
First Poster
Opties

Sorry maar dat is helemaal niet het menu van mijn nieuwe tv. Dit kan ik dus niet doorlopen

door alleen maar vragen te stellen los je mijn probleem niet op.

ik heb een Samsung UM 7040 tv. Graag gewoon antwoord op mijn vragen hierboven

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Sorry voor het vragenvuur, Alex. Ik stel ze puur om de situatie beter in te schatten en zo hopelijk een beter antwoord te geven. Ik ben ook bang dat er nog een paar zullen volgen.

Als eerste, wat betreft het feit dat "Surround voor Wifi" grijs is, werkt internet verder wel goed op je TV? Zo ja, is hij ook up-to-date? 

Mocht dat allemaal goed staan, wat gebeurt er als je de Soundbar via HDMI ARC verbindt met je TV, instelt dat alle geluid naar de Soundbar hoort te gaan via Menu > Geluid > Geluidsuitvoer. Of je daarna met de Soundbar aangesloten het menu in wilt duiken van de Multiroom speakers: Menu > Geluid > Surround voor Wi-Fi-luidspreker instellen. Aangezien je Soundbar ook een Multiroom speaker is, zou die ervoor moeten zorgen dat je het Surrond voor Wifi menu inkunt. 

Heb je hier wat aan?

0 Likes