Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung es8000 evolution kit nergens verkrijgbaar.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-05-2017 11:35 PM)
2566 Weergaven
Mo2017
First Poster
Opties

Ik ben als jarenlange trouwe samsung consument diep maar dan ook diep teleurgesteld. Elke keer als ik met samsung aan de lijn ben kunnen ze me niet verder helpen. Of ze gooien het op de garantie dat die verlopen is. Of dat ik simpelweg pech in deze heb.

Ik heb een  samsung es8000 televisie, toen der tijd gekocht voor ruim €2500,- . Deze wil ik nu upgraden met een evolution kit (€350). Deze zijn nergens meer verkrijgbaar. Nu merk ik dat mijn televisie steeds op updates vraagt en dat steeds meer opties uitvallen. Geen Twitter meer. Geen Facebook. Geen Picture in picture. En binnenkort ook geen youtube en netflix. Ik voel me in de maling genomen genept!!! ik heb immers betaald voor een toestel wat ik kan upgraden en voor alle opties die de televisie hoort te hebben. Ik zit dus binnenkort met een toestel waar ik dus vrij weinig mee kan doen. Ik snap wel dat er talloze manieren zijn om via andere apparaten gebruik te maken van deze opties maar dat wil ik niet. Ik verwacht van samsung dat ze mijn toestel kunnen upgraden zoals de verkoper dat zo mooi wist te vertellen. Geen enkele winkel in nl en be verkoopt deze evolution kit meer. Op marktplaats vind je wel eens de evolution kit sek 1000 maar dat is een 2ehands en een verouderd type. Erg slordig van samsung erg jammer. Zal.de volgende keer 2x nadenken of ik een verkoper van samsung moet geloven. Ze doen immers alles om targets en sales te scoren. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Replicah
Pathfinder
Opties

Beste Mo2017,

Vervelend om dit te horen. Ik heb helaas ook geen oplossing voor je probleem, maar misschien wel een adres waar ze de SEK-2000 nog verkopen.

Op de Samsung website staat namelijk dat de SEK-2000 Evolution kit nog bij het volgende adres verkrijgbaar is: 

http://www.anjelieramsterdam.nl

Ik hoop dat ze hem daar nog hebben voor je. 

Veel succes.

Met vriendelijke groet,

Replicah

----------------------------------------------------------------------------
Antwoord gevonden op uw vraag? Markeer het bericht als ✓ opgelost! ಠ◡ಠ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Oplossing
Replicah
Pathfinder
Opties

Beste Mo2017,

Vervelend om dit te horen. Ik heb helaas ook geen oplossing voor je probleem, maar misschien wel een adres waar ze de SEK-2000 nog verkopen.

Op de Samsung website staat namelijk dat de SEK-2000 Evolution kit nog bij het volgende adres verkrijgbaar is: 

http://www.anjelieramsterdam.nl

Ik hoop dat ze hem daar nog hebben voor je. 

Veel succes.

Met vriendelijke groet,

Replicah

----------------------------------------------------------------------------
Antwoord gevonden op uw vraag? Markeer het bericht als ✓ opgelost! ಠ◡ಠ
Mo2017
First Poster
Opties

Alsof ik daar niet aan gedacht heb. De site is niet up to date ik kan gewoon simpelweg nergens aan een sek 1000 of een sek 2000 komen. Schandalig dat samsung deze eerste generatie klanten zo laat zitten. Tv van ruim €2500,- die geen youtube of netflix kan ondersteunen. Schandalig kan je bijna oplichting noemen. Je koopt een tv kan gedurende paar jaar gebruik maken van de apps en daarna worden ze een voor een van je tv afgehaald en ben je gedwongen om een nieuw toestel te kopen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Mo2017,

als je nergens een Evolution kit kan vinden, en je wilt graag gebruik maken van Smart opties, is de goedkoopste optie een Chromecast aanschaffen: https://www.google.nl/intl/nl_nl/chromecast/

Er zijn verschillende soorten beschikbaar, wellicht dat dit wat voor je is. Op welke firmware draait je TV momenteel? 

Upgrade File(USB type) ver 2022.0, All Windows
(MULTI LANGUAGE) is de meest recente versie volgens de website.

rsz-846676
0 Likes
Mo4
Apprentice
Opties

BruceH schreef:

Hi @Mo2017,

als je nergens een Evolution kit kan vinden, en je wilt graag gebruik maken van Smart opties, is de goedkoopste optie een Chromecast aanschaffen: https://www.google.nl/intl/nl_nl/chromecast/

Er zijn verschillende soorten beschikbaar, wellicht dat dit wat voor je is. Op welke firmware draait je TV momenteel? 

Upgrade File(USB type) ver 2022.0, All Windows
(MULTI LANGUAGE) is de meest recente versie volgens de website.

Een beetje gek je bent opzien naar een evolution kit en men komt aan het een Chrome cast. Nee ik wil mijn tv upgraden. Dat kan een Chrome cast niet.  Befankt

0 Likes
pvdb1
Student
Opties

in 2012 heeft Samsung in de reclame gezegd dat tot in 2016 nieuwe evolution kits beschikbaar zouden komen. Dit heeft samsung niet waargemaakt. dat is misleiding. inmiddels is de functionaliteit zeer beperkt. verschillende apps werken niet meer waardoor de "smart TV" een domme tv geworden is. Als ik dit geweten had zou ik nooit het top model van Samsung gekocht hebben. Onder Nederlands recht is dit of misleiding of het niet nakomen van de overeenkomst.

Ik hoor graag hoe samsung dit netjes wil oplossen.

0 Likes
Mo4
Apprentice
Opties

Dit noem je je klanten naaien. Beloftes maken en niet nakomen. 

pvdb1
Student
Opties

in het buitenland hebben consumenten het harder aangepakt en is samsung met geld over de brug gekomen. Zie deze website

http://www.flatpanelshd.com/news.php?id=1483114260&subaction=showfull

of als de link is verdwenen even googlen op "Customer gets full refund for TV after Samsung broke Evolution Kit promise"

In Nederland geen geeft de klanten service niet thuis en wordt niet ingegaan op klachten. het enige wat ze zeggen is dat ze niets kunnen doen (ja dat is nu wel duidelijk).

0 Likes
Mo4
Apprentice
Opties

Kunnen we ons niet beroepen op het gelijkheidsbeginsel. Als pietje wat krijgt verwacht jantje dat ook. 

0 Likes
Rienk
First Poster
Opties

Is er inmiddels voortgang met dit probleem.

Steeds meer functies vallen uit van mijn ES8000 welke ik slecht aangeschaft heb in 2014.

Dus na 3 jaar is deze TV al weer veroudert omdat Samsung niet de belofte nakomt om de evolution kit uit te brengen.

Dit is inderdaad misleiding en Samsung zou hier een oplossing voor moeten leveren.

Het enige dat ik kan bedenken is een Apple TV aan te schaffen om de verschillende Aps als Netflix, NPO e.d. weer werkend te krijgen.

Eigenlijk is dat toch bizaar voor een TV van slects 3 jaar oud en 2400 euro!

0 Likes