op 24-10-2018 12:54 PM
Ik heb een TV gekocht type LT32h390. Deze was bedoeld om via canaldigitaal (schotel) te kunnen kijken.
Voldoet prima. Nu echter mijn thuis TV het begeven heeft, die gebruik maakte van een Ziggo module (model @Smit), was mijn simpele veronderstelling dat ik de TV opnieuw zou instellen, kaart erin, kat in bakkie.
Niet dus. Het blijkt dus dat deze TV niet Ziggo gecertificeerd is. Ik krijg wel de melding dat het waarschijnlijk een CI+ 1.3 module moet zijn. Hoe weet ik nu zeker dat als ik zo'n module koop, ik ook digitaal kan kijken.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-10-2018 02:49 PM
Goeiemiddag Sjerke! Voor zover ik weet zijn al onze TV's (mits het een Benelux model betreft) geschikt voor Ziggo. Het kan alleen inderdaad uitmaken welke versie CI+ module je gebruikt. Maar de TV ondersteunt zeker digitale TV.
op 25-10-2018 02:49 PM
op 25-10-2018 07:17 PM
Hi Joeri,
bedankt. Ik ga contact opnemen met Ziggo.
Groet,
Sjerke
op 25-10-2018 07:37 PM
op 25-10-2018 08:30 PM
Hi Joeri,
toch nog even terug komen op mijn vraag en jouw antwoord.
De TV blijkt dus een UK model te zijn.
Heeft het dan toch zin om voor een CI+ 1.3. module te gaan, of is dat dan weggegooid geld.
Wederom dank voor je hulp.
Sjerke
op 29-10-2018 03:56 PM
Ah, ok! Dat verklaart een hoop inderdaad, in dat geval zal de TV niet geoptimaliseerd zijn voor het ontvangen van Ziggo via CI+. Al kan het alsnog wel werken, of deels, maar dat is altijd afwachten met buitenlandse modellen waardoor een externe decoder in dit geval het beste advies voor digitale TV.