Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met interactieve televisie van Ziggo

(Onderwerp aangemaakt op: 24-10-2018 12:54 PM)
505 Weergaven
Sjerke
Student
Opties

Ik heb een TV gekocht type LT32h390. Deze was bedoeld om via canaldigitaal (schotel) te kunnen  kijken.

Voldoet prima. Nu echter mijn thuis TV het begeven heeft, die gebruik maakte van een Ziggo module (model @Smit), was mijn simpele veronderstelling dat ik de TV opnieuw zou instellen, kaart erin, kat in bakkie.

Niet dus. Het blijkt dus dat deze TV niet Ziggo gecertificeerd is. Ik krijg wel de melding dat het waarschijnlijk een CI+ 1.3 module moet zijn. Hoe weet ik nu zeker dat als ik zo'n module koop, ik ook digitaal kan kijken.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast dank

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Sjerke! Voor zover ik weet zijn al onze TV's (mits het een Benelux model betreft) geschikt voor Ziggo. Het kan alleen inderdaad uitmaken welke versie CI+ module je gebruikt. Maar de TV ondersteunt zeker digitale TV.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Sjerke! Voor zover ik weet zijn al onze TV's (mits het een Benelux model betreft) geschikt voor Ziggo. Het kan alleen inderdaad uitmaken welke versie CI+ module je gebruikt. Maar de TV ondersteunt zeker digitale TV.

0 Likes
Sjerke
Student
Opties

Hi Joeri,

bedankt. Ik ga contact opnemen met Ziggo.

Groet,

Sjerke

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Heel graag gedaan en geniet nog van je TV! :smiling-face:

0 Likes
Sjerke
Student
Opties

Hi Joeri,

toch nog even terug komen op mijn vraag en jouw antwoord.

De TV blijkt dus een UK model te zijn.

Heeft het dan toch zin om voor een CI+ 1.3. module te gaan, of is dat dan weggegooid geld.

Wederom dank voor je hulp.

Sjerke

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ah, ok! Dat verklaart een hoop inderdaad, in dat geval zal de TV niet geoptimaliseerd zijn voor het ontvangen van Ziggo via CI+. Al kan het alsnog wel werken, of deels, maar dat is altijd afwachten met buitenlandse modellen waardoor een externe decoder in dit geval het beste advies voor digitale TV.

0 Likes