op 19-04-2022 01:06 PM
Gebruik al enige tijd met plezier de soundbar, maar loopt recent tegen een tweetal problemen aan waarbij ik niet verder tot een oplossing komt:
- Linker satelliet speaker gaat op willekeurige momenten uit (geen blauw / rood lampje van achter), hierna moet ik elke keer de stekker in en uit doen en dan lijkt het te werken. Vermoedelijk heeft het een relatie met Spotify. Dit gebeurt het vaakst nadat mijn vrouw Spotify heeft gebruikt via dit systeem. Vreemd dat het wel enkel de linker speaker is, rechter blijft correct functioneren.
- Zodoende wilde ik proberen om de frequentie van het zendkanaal aan te passen, maar toen kwam ik er achter dat mijn display niet meer werkt. Normaliter kreeg ik bovenop de soundbar te zien welke output er was en kon ik diverse menu's doorlopen. Dit werk niet meer. Aan de verbinding is niets veranderd. HDMI eARC met mijn LG G1 tv in de juiste HDMI poorten.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
op 20-04-2022 05:22 PM
Hi @Devonraynor, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Is jouw soundbar en de luidsprekers bijgewerkt met de laatste software? Als je de luidsprekers dichterbij zet blijven zowel links als rechts dan wel verbonden?
Heb je zelf nog wat geprobeerd om de display weer actief te krijgen?
Groeten,
Martijn