Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem microfoon

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2022 09:17 AM)
529 Weergaven
User1998
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen problemen met mijn microfoon (Samsung Galaxy A03s).  Ik kan de andere perfect horen tijdens het bellen, maar de andere kan mij niet horen zonder dat ik oortjes insteek. Ik kan wel nog perfect spraakopnames maken, dus ik denk niet dat mijn microfoon defect is, maar het een fout in het systeem is. Wat ook vreemd is, is dat als ik mijn microfoon wil testen en deze code intyp: *#0283# dit direct wordt verwijderd en er komt "kan ongeldige tekens niet plakken" in de plaats.

Ik heb mijn gsm al meermaals opnieuw opgestart (o.a. ook via veilige modus). En ook heb ik een systeemupdate laten uitvoeren en niets hielp. Kan iemand mij verder helpen? Ik heb deze gsm nog maar sinds 5 maanden en heb nog nooit iets gelijkaardigs meegemaakt. 

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Reset de telefoon app eens.

Instellingen > apps > telefoon > Opslag > Gegevens wissen.

Anders een fabrieksherstel doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
User1998
Apprentice
Opties

Het is gelukt! Heel erg bedankt!

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Top fijne dag verder😄
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
User1998
Apprentice
Opties

Beste

Ik kamp nog altijd met hetzelfde probleem en de bovenstaande oplossing lijkt niet meer te werken. Als ik met mensen bel dan horen ze mij heel slecht (mompelend en precies of ik zit aan de hele andere kant van de kamer) terwijl het geluid van mijn gsm als ik bijvoorbeeld mijn gsm verplaats, horen ze wel goed. Ik heb mijn gsm in december dit jaar gekocht en is niet in het water gevallen of dergelijke, hij is gewoon in prima staat verder. Hoe kan ik dit probleem oplossen want dit is voor mij en de mensen die me proberen telefonisch te bereiken heel erg vervelend. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de luidspreker en microfoontest. Hoe is het resultaat hier? 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes