Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Go to solution Solved

Levering updates en contactsupport

(Topic created on: 03-05-2021 09:23 AM)
365 Views
Sam1990
Apprentice
Options

Ik maakte een bestelling van een TV en soundbar en volgens de FAQ worden deze producten nog dezelfde dag verzonden indien er besteld is voor 12u. Echter staat de bestelling na 4 dagen nog steeds op "verzending voorbereiden".

Ik probeerde de support te bereiken via de Whatsapp en kreeg uiteindelijk na de autobot een "Goedemorgen, welkom op onze Whats App. Wat kan ik voor je doen?" van de effectieve medewerken en daar bleef het voorlopig bij nadat ik mijn vraag opnieuw stelde...

Een tweede poging via Messenger, maar ook daar blijft een reactie verder uit...

M.a.w. de "24/24" en "7/7" support is alvast niet echt correct en de verzendingsbeloftes blijken ook niet realistisch...

0 Likes

2 Solutions

Accepted Solutions
Solution
BruceH
Community Manager
Options

Hi @Sam1990,

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat er nog contact met je wordt opgenomen om een afspraak te maken 👍

Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

rsz-846676

View solution in context

0 Likes
Solution
Sam1990
Apprentice
Options

Alles is vlotjes opgelost uiteindelijk. Blijkbaar was ik gewoon iets te ongeduldig ;)...

View solution in context

0 Likes
5 REPLIES 5
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options
Post nog even je ordernummer 👍🏼
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Sam1990
Apprentice
Options

Beste Patrick,

Daarnet toch antwoord gekregen via Whatsapp en Messenger.  Maar verder meer dan een vertraging kon men niet echt zeggen... toch nog even mijn ordernummer BE564828465.

0 Likes
Solution
BruceH
Community Manager
Options

Hi @Sam1990,

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat er nog contact met je wordt opgenomen om een afspraak te maken 👍

Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

rsz-846676
0 Likes
Solution
Sam1990
Apprentice
Options

Alles is vlotjes opgelost uiteindelijk. Blijkbaar was ik gewoon iets te ongeduldig ;)...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Options

Top. Fijn dat het is opgelost 😁

rsz-846676
0 Likes