Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Krijg Multiroom speaker WAM750 niet gereset.

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2018 01:03 PM)
503 Weergaven
Snarf
First Poster
Opties

Een van mijn M7 speakers blijft hangen en geeft de constante melding "bleutooth ready to connect" vervolgt met de melding "connection not compleet" de speaker gaat vervolgens uit, start weer op en vervolgt de melding. dit gaat maar door.

De "de hard reset methode" reageert niet. 

Ik krijg hem nergens meer op aangesloten ook niet op de hub WAM250.

Heeft iemand hier evaring mee en / of een oplossing.

0 Likes
6 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Kan je eens proberen om een ander apparaat te verbinden met de speakers, mogelijk gebeurd er dan wel iets :winking-face: (Dit is om uit te sluiten in welk apparaat het probleem zit).
0 Likes
Snarf
First Poster
Opties

Alle opties al geprobeerd zonder resultaat, ook direct aangesloten via een ethernet kabel op de router, de spreaker reageerd nergens op.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Eerlijk gezegd denk ik dat dit een gevalletje garantie gaat worden. Ik laat het nog even aan iemand anders over om een extra mening te vormen.
0 Likes
Snarf
First Poster
Opties

Tot op heden nog geen mogelijkheid gevonden.

Weet iemand of er een andere hard reset methode bestaat (buiten de bestaande filmpjes op youtube).

De touch buttens op de bovenzijde reageren namelijk nergens op.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Welke reset probeer je uit te voeren? In principe is er maar één, dit is dus de 2 knoppen ingedrukt houden. Als dit niet werkt, dan is het toch echt een defect, zoals Sjors al aangaf.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Icebirds
First Poster
Opties

"TV sound connect is ready" bleef bij mij opkomen (gekocht in 2016 gekoppeld aan Samsung TV). Kon de reset ook niet voltooien.

De firmware uit de Samsung site  op een USB gezet. Stekker eruit getrokken. Stekker erin gedaan. 

Ethernet kabel erin en ik zag hem weer goed in de multi-room app. Kon ook de bronnen weer aanpassen

Via WPS knop op mijn router hem weer verbonden met de M7. Nu lijkt hij het weer te doen.