Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-Q70R verbindt niet met wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2020 05:33 PM)
1354 Weergaven
Conrad_85
Student
Opties

Goedendag,

Ik krijg mijn soundbar met geen mogelijkheid verbonden met WiFi. De SmartThings app blijft consequent hangen op 98% wanneer de soundbar 'wordt geregistreerd bij uw Samsung account', waarna na enige tijd de melding verschijnt dat er een verbindingsprobleem is met het apparaat.

Zo nu en dan geeft de TV, Samsung Q70R, een poppup met de vraag of hij de gegevens naar de soundbar moet verzenden. Dit probeert hij dan enkele momenten waarna ook consequent de melding komt dat er verbindingsproblemen zijn met het apparaat. 

Wat moet ik doen ???

Het betreft dus een HW-Q70R in combinatie met de Q70R TV. Alles is nieuw. Ik heb de soundbar via HDMI ARC aangesloten op de TV en dat werkt allemaal. De TV is ook zonder moeite verbonden met het WiFi netwerk.

Nog een merkwaardigheid is dat wanneer ik mijn telefoon via Bluetooth met de soundbar verbind en Spotify afspeel, het geluid ook consequent stopt na enkele momenten, waarna het geheel pas weer werkt als ik de soundbar loskoppel en weer verbind met bluetooth.

Ik dacht dat alles redelijk plug&play was, maar ik heb er zo ondertussen aardig hoofdpijn van gekregen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Conrad_85,

Welkom op de Community.

Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad via Whatsapp en het inmiddels is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Conrad_85,

Welkom op de Community.

Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad via Whatsapp en het inmiddels is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

rsz-846676
0 Likes
Rickrick91
First Poster
Opties

Wat is dan de oplossing? Ik heb precies dit bovenstaand probleem, ook met een Q70R tv en Q70R soundbar.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Rickrick91,

Even teruggekeken en uiteindelijk is de soundbar omgeruild voor een nieuwe. Was blijkbaar een defect. Je kunt dit bij je verkoper aankaarten.

Succes!

rsz-846676
0 Likes