Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-J6500 soundbar gaat in loop en connecteert niet meer.

(Onderwerp aangemaakt op: 02-04-2019 10:55 PM)
666 Weergaven
Kloris
Student
Opties

We bezitten een TV met soundbaar HW-die we na een heropstart door verplaatsing TV niet meer lukt.

Bij het aanzetten zien we de tekst Hello opbouwen, erna komt D-In vermelding en daarna schakelt hij in OFF modus, deze loop herhaalt de soundbaar tot we hem uitzetten. Kan iemand  van samsung me helpen.

Het  menu knopje mode lijkt niet te reageren. We probeerden alles. Niets helpt, kan iemand ons helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Dat is apart .. Heb je 'm al gewoon even van het stroom afgehaald? Daarnaast kun je even kijken of de stekkers niet defect lijken of erg los zitten, zeker aangezien je alles verplaatst hebt. Zit de stekker direct in het stopcontact in de muur of via een verlengsnoer?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Dat is apart .. Heb je 'm al gewoon even van het stroom afgehaald? Daarnaast kun je even kijken of de stekkers niet defect lijken of erg los zitten, zeker aangezien je alles verplaatst hebt. Zit de stekker direct in het stopcontact in de muur of via een verlengsnoer?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Kloris
Student
Opties

@samsung,

Vraag voor expert:

Graag had ik dit toestel bij jullie binnengebracht. Weten jullie waar en wanneer ik terecht kan in het herstelpunt van Samsung? Ook om te testen met een nieuwe voeding mocht het dit zijn of aan mijn apparatuur liggen?

Ik enk geval indien de herstelling niet duurder dan 1/2 kostprijs wil ik dit bij jullie binnen steken.

herprogrammatie met USB lukt me ook niet.... hij schakelt automatisch af vandaar.

Dank voor het antwoord.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

De beste optie in zulke gevallen is om dit eerst te bespreken met de winkel, aangezien zij direct zulke producten voor je kunnen versturen voor reparatie.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Kloris
Student
Opties

Dit is het net, ik ben 3 maand te laat voor de garantie en net 2de hands. Dit past samen met een TV die ik  mee overkocht.

UE55JU7500LXXN versie 5.  Belangrijk is dat ik  bij die HW-J6500 soundbar een wireles subwoofer hoort PS-WJ6500, dan ook nog kan gebruiken want anders moet ik veel wegwerpen! Soms is het gewoon de voedingspanning of een print. Zelf ben ik ing. Electro Mechanica en test dit uit. Hier zit ik helaas blok vanwege de herhaaldelijk heropstart. Vandaar jullie test repair center te passeren... THX voor respons, Nico.. 

0 Likes