Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HTS-7F5ED3

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2020 06:21 AM)
241 Weergaven
Sebassie
First Poster
Opties

Sinds vanacht slaat mn HTS-7F5ED3 op hol. Heb de home cinemaset sinds 2012 en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Zag dat er een juni ook al eea mis was met blu ray spelers. Zelf geen updates uitgevoerd of iets geinstalleerd. Denk dat het apparaat al een half jaar uit stond. 

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Sebassie,

Wat is precies "op hol slaan"? En kun je de modelcode nog eens controleren, want die komt me niet bekend voor?

kevin-sig
0 Likes
Sebassie
First Poster
Opties

Hoi @KevinW,

Je hebt gelijk. Gaf de Bluetooth code mee die in mn telefoon stond. Excuus. Het betreft de Samsung HT-E6750W. Gaat continu vanzelf aan en uit en werd daar wakker van. Heb de stekker er maar uitgetrokken.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sebassie,

Heb je al gekeken of de set up-to-date is? En hoe gaat het nadat hij een tijdje van de stroom af is geweest?

rsz-846676
0 Likes
Sebassie
First Poster
Opties

Hi @BruceH,

Helaas kan ik niet zien of hij up to date is doordat hij binnen een paar seconden aan en uit springt. Eerder had ik ook al problemen met het volume dat ineens naar 0 loopt uit zichzelf. Als ik nu de stekker er weer in stop, gaat hij weer verder met het in en uitschakelen uit zichzelf dus helaas is het apparaat niet te gebruiken.

Groet,

Sebas

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk! Dan zal hier een monteur naar moeten kijken. Buiten de fabrieksgarantie komen hier wel kosten bij kijken.

Mocht je daarom liever naar een nieuwe soundbar kijken tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mi een privebericht sturen 👍

rsz-846676
0 Likes