02-11-2020 06:21 AM - bewerkt 02-11-2020 06:23 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Sinds vanacht slaat mn HTS-7F5ED3 op hol. Heb de home cinemaset sinds 2012 en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Zag dat er een juni ook al eea mis was met blu ray spelers. Zelf geen updates uitgevoerd of iets geinstalleerd. Denk dat het apparaat al een half jaar uit stond.
op 02-11-2020 06:39 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Sebassie,
Wat is precies "op hol slaan"? En kun je de modelcode nog eens controleren, want die komt me niet bekend voor?
02-11-2020 08:06 AM - bewerkt 02-11-2020 08:06 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @KevinW,
Je hebt gelijk. Gaf de Bluetooth code mee die in mn telefoon stond. Excuus. Het betreft de Samsung HT-E6750W. Gaat continu vanzelf aan en uit en werd daar wakker van. Heb de stekker er maar uitgetrokken.
op 03-11-2020 10:21 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Sebassie,
Heb je al gekeken of de set up-to-date is? En hoe gaat het nadat hij een tijdje van de stroom af is geweest?
op 03-11-2020 11:31 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @BruceH,
Helaas kan ik niet zien of hij up to date is doordat hij binnen een paar seconden aan en uit springt. Eerder had ik ook al problemen met het volume dat ineens naar 0 loopt uit zichzelf. Als ik nu de stekker er weer in stop, gaat hij weer verder met het in en uitschakelen uit zichzelf dus helaas is het apparaat niet te gebruiken.
Groet,
Sebas
op 05-11-2020 09:08 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken