Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HT-E6500 voeding defect

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2021 01:38 PM)
527 Weergaven
fartree
Apprentice
Opties

Mijn (dure) Samsung 3D Home Cinema Set met Blue ray! werkt niet meer. HT-E6500. Dit zou na een melding op de TV en wat zoeken op internet de voeding (power supply AH41-01517B ) moeten zijn. navraag bij de reparatieafdeling van Samsung geeft: GEEN reparatie mogelijk, en GEEN schema's te krijgen.

Dit is zwaar kl*ten, zo'n duur product en geen mogelijkheid meer tot repareren. En Samsung geeft zo hoog op over duurzaamheid!

Nou, bedankt.

misschien kan iemand uit de community mij helpen? (reparatie of schema's?)

0 Likes
5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Go*d*navond @fartree ,

Het introductiejaar van de set is 2012. Apparaten hebben soms niet het eeuwige leven.
Het is ook zo dat de leverancier verplicht is om een deugdelijk product te leveren.
Misschien daar even klagen, want je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung.
Hier iets aan? https://elektrotanya.com/samsung_ht-e6500w-za.pdf/download.html
Of deze kopen en de voeding eruit halen:
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/home-cinema-sets/m1695750406-samsung-ht-d6500-3d-5-1-h...
Misschien dezelfde voeding..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
fartree
Apprentice
Opties

Beste Dick,

Bedankt voor de schema's. zit nu te wachten op onderdelen en probeer daarna de print te repareren. die andere kopen via marktplaats is een optie maar Ehv- Vlissingen is (nu nog) te ver.

beste groet, Joop

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @fartree ,Joop,

Geen dank! Laat je even weten hoe het afgelopen is?

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
fartree
Apprentice
Opties

Hoi Dick,

er maar voor gekozen die D6500 van marktplaats te kopen. lijkt uiterlijk een beetje op de E6500 maar heeft geen elektronische buizen. Jammer. Net even open gemaakt, voedingen verschillen ook. E6500=AH41-01517 en de D6500=AH41-01384. helaas heel andere spanningen en connector.

heb wat onderdelen voor mijn voeding binnen, ga nu verder meten aan de hand van jouw laatste service-manual.

beste groet, Joop

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @fartree , Joop,

Leuk dat je dit even laat weten! Succes!

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes