Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HT-E5500 stopt willekeurig met spelen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2019 09:24 AM)
334 Weergaven
SesVengerez
Student
Opties

De home cinema set HT-E 5500 heeft het tot enkele weken geleden prima gedaan. Nu stopt de speler met afspelen (originele nieuwe CD/dvd's) op willekeurige momenten. Eerst pas na een minuut of 5. Daarna steeds sneller. Opvallend is dat de speler zelf maar zeer weinig is gebruikt. 

Een hardere reset (stopknop) heeft niet tot resultaat geleid. Na een software update leek het euvel verdwenen te zijn, maar dat was van korte duur. 

Zijn hier nog andere oplossingen voorhanden? 

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SesVengerez,

Heb je hem ook al een tijdje van de stroom gehaald?

rsz-846676
0 Likes
SesVengerez
Student
Opties

Dat heb ik al een keer gedaan (5 min) en zojuist ook 2 dagen lang. Daarnaast ook binnenzijde bekeken of stof meespeelde en lens gecleand met alcohol. Helaas geen resultaat.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk! En dit is met verschillende CD's/DVD's? 

En de softwareversie is: 1024.0? Tevens de kabels nagelopen, of die er nog allemaal goed in steken?

rsz-846676
0 Likes
SesVengerez
Student
Opties

Software versie klopt, kabels heeft geen invloed. Als ik het apparaat stand alone (zonder aansluiting  op tv/audio) of met kabels gebruik, resultaat is hetzelfde: werkt gedurende een paar minuten (of minder) en stopt dan.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Gaat het apparaat ook uit? 

rsz-846676
0 Likes
SesVengerez
Student
Opties

Nee, dat niet. Wel gaat de CD lade open en vlak daarna weer dicht. CD speelt dan weer opnieuw af zonder dat ik hiervoor iets doe.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan lijkt het echt op een defect en zou er een reparatie aan te pas komen. Hoe oud is hij momenteel?

rsz-846676
0 Likes
SesVengerez
Student
Opties

Qua gebruiksduur schat circa 1 week. Altijd voorzichtig geweest zelf de beschermfolie zit er nog op. Vanaf aanschaf dacht ca. 6 jaar. 

Reparatie lijkt me we het duurzaamst. Maar een nieuwe het goedkoopst. Dat wordt dan in ieder geval geen Samsung meer, die valt hiermee in de kwaliteit LG (zelfde slechte ervaring met dvd spelers)

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is wel zonde inderdaad. Ik kan een reparatieverzoek voor je indienen, maar dan komen er wel kosten bij kijken.

Je kunt mij ook een privébericht sturen, wellicht dat ik je wat anders aan kan bieden.

rsz-846676
0 Likes