Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HDMI Arc

(Onderwerp aangemaakt op: 10-07-2020 06:15 PM)
282 Weergaven
Deremmo
Apprentice
Opties

Mijn nieuwe The Frame ziet mijn Naim Unity Nova niet meer. Nieuwe Ru connected hdmi V2 gekocht, helpt niet. Support gebeld, tv en amp gereset, helpt niet. Ligt aan mijn amp zegt support, maar geen issues met mijn vorige Panasonic tv.

 

Ik zie heel veel problemen met Samsung HDMI online, of lijkt dat zo? Ik begin te twijfelen of ik wel een goede aankoop gedaan heb. Natuurlijk is Art Mode leuk, maar voor 1900 euro verwacht ik wel wat meer eigenlijk.

 

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Deremmo,

 

Je schrijft dat hij hem niet meer ziet. Voorheen werkte het dus wel? 

 

Heb je gecontroleerd of de TV up-to-date is en andere HDMI-poorten geprobeerd?

rsz-846676
0 Likes
Deremmo
Apprentice
Opties

De tv is up to date, en ik kan mijn streamer amp alleen op de HDMI arc aansluiten volgens mij.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay en je schreef dat hij hem niet meer ziet. Voorheen werkte het dus wel? Dan is het een goed idee om een Hulp op afstand sessie in te plannen, dan kunnen we op afstand een diepe reset uitvoeren.

 

Nog even verder gekeken en ik zag dat je ook een update kan uitvoeren voor de Uniti Nova Firmware via de Naim App.

 

Had je dat ook al geprobeerd?

rsz-846676
0 Likes
Deremmo
Apprentice
Opties

Ja de Nova is up to date met firmware. Bij de laatste poging heb ik eerst de tv ontkoppeld van alle apparaten, tvv en de Nova gereset, tv opstarten en de Nova aangesloten. Verder niets. Nova wordt wel herkend maar geen geluid. Optische aansluiting ipv HDMI geeft wel geluid overigens.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan is het een goed idee om een Hulp op afstand sessie in te plannen, dan kunnen we op afstand een diepe reset uitvoeren.

 

https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes