Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluidsmodus Qled tv ism Cinematic Q series Hw-q990b

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2022 09:12 PM)
442 Weergaven
Richard1976
Journeyman
Opties
Ik ben sinds oktober 2020 eigenaar van de tv QLED QE65Q74TALXXN en sinds een week van de soundbar Cinematic Q-series HW-Q990B. Toch zit ik met een irritant punt, de geluidmodus. Ik zou graag willen dat deze standaard op surround staat. Elke keer dat ik de tv aan zet moet ik de modus handmatig veranderen van aanpasbaar geluid naar surround. De tv is d.m.v. een nieuwe Oehlbach 8K 2.1 hdmi kabel verbonden met de soundbar. Ik heb de tv al terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar dat heeft niet het gewenste effect. Mijn vraag is dan ook, hoe kan ik ervoor zorgen dat de geluidmodus op surround blijf ingesteld?
Overigens ben ik niet de enige met dit probleem. Andere zijn mij al voor gegaan. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Richard1976
Journeyman
Opties
Ik denk dat het is opgelost. De tv beschikt over de functie "Intelligente modus". Deze staat nu uit en de geluidsmodus blijft nu op surround staan. Zijn er andere met dit probleem, probeer dan dit eens.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Richard1976 ,

Gebruik je de app SmartThings? Daar is ook een mogelijkheid om de geluidsmodus in te stellen.
Als dit ook niet lukt, dan moet je er even remote naar laten kijken -> Hulp op Afstand 
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel op SMART TV’s klikken en naar beneden scrollen.

IMG_2669.png

signatureee
Groet, Dick

Richard1976
Journeyman
Opties
Bedankt voor je reactie. Ik heb de SmartThings app en daar staat de soundbar op surround. Ik heb alles via de Qled aangesloten. De Qled tv verandert telkens de geluidsmodus in de tv. Ik wil dat de tv net als de soundbar op surround blijven staan. Anders vraag ik maar hulp op afstand aan. Via WhatsApp reageert Samsung namelijk niet. Mocht nog iemand een ander idee hebben, graag.
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Richard1976 , Richard,

Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Richard1976
Journeyman
Opties
Nee, inmiddels heb ik wel contact met Samsung via WhatsApp. Zijn gaan kijken wat er aan de hand is. Mogelijk dat ze alsnog op afstand willen meekijken. Lijkt dat ze toch wel moeten weten wat er hand is (bug in de software?), want ik ben echt niet de enige. Mocht iemand dit ook hebben gehad en het opgelost gekregen hebben, laat het me graag weten!
Oplossing
Richard1976
Journeyman
Opties
Ik denk dat het is opgelost. De tv beschikt over de functie "Intelligente modus". Deze staat nu uit en de geluidsmodus blijft nu op surround staan. Zijn er andere met dit probleem, probeer dan dit eens.
Richard1976
Journeyman
Opties
Overigens had ik van Samsung nog niets gehoord.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Richard1976, goedemorgen. 

Het kan soms wat langer duren voordat je berichtje opgepakt wordt door één van mijn collega's via WhatsApp of FaceBook, we doen ons uiterste best om iedereen zo goed en zo snel mogelijk te helpen 💙 Wat goed om te lezen dat het is opgelost! Heb je ons hulp ergens bij nodig, stuur ons dan gerust een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200