Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen verbinding meer q930c via DIN/ARC

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2024 06:39 PM)
506 Weergaven
Gaait
Explorer
Opties

Mijn soundbar heeft geen contact meer met mijn Samsung EU49MU8000. De soundbar staat ook niet meer in het menu van de TV. Hier zie ik alleen nog maar ontvanger HDMI. Ik heb gereset, stroom eraf gehaald, alles opnieuw geïnstalleerd, Andere HDMI kabel. Nu weet ik het ff niet meer. Opties? Hij geeft dus ook geen geluid, alleen nog maar mogelijk via TV.

Geluid via WIFI doet het wel……

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Gaait
Explorer
Opties

Vanavond gebeld door de Servicedesk van Samsung. Vincent heeft mij prima verder geholpen. Uiteindelijk de HDMI poorten van de tv op afstand een reset gegeven en ook de tv een harde reset gegeven. Dit bleek uiteindelijk de oplossing te zijn. De soundbar werkt weer via de HDMI/ARC. Moest wel even uitzoeken hoe ik de afstandsbediening van de tv weer gepaird kreeg maar ook dat is gelukt via het forum. Tweedelijns contact super. Dame van eerstelijns contact was echt slecht te verstaan en te volgen door de verbinding maar ook door haar Nederlands. Vincent van de service een dikke pluim.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Gaait ,

Je zou de tv nog kunnen resetten. Ga naar InstellingenOndersteuning ZelfdiagnoseResetten.
Als dat niet helpt, kun je er remote naar laten kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenaan wel eerst SMART TV’S selecteren en daarna naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Gaait
Explorer
Opties

TV zoom gereset. Levert geen ander resultaat op. Als ik mij. KPN box aansluit via HDMI4/ATRC heb ik gewoon beeld op de tv dus de uitgang van de HUB ais ok. Denk dat het met de ingang van de SB te maken heeft.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Gaait ,

Dat zou kunnen, maar laat er toch even remote naar kijken.
Misschien kunnen hun iets vinden.

signatureee
Groet, Dick

Gaait
Explorer
Opties

Telefonisch contact gehad. Dame gesproken (erg slecht te verstaan). Ik word maandagavond gebeld door de deskundige, hoop ik dan maar. 

Oplossing
Gaait
Explorer
Opties

Vanavond gebeld door de Servicedesk van Samsung. Vincent heeft mij prima verder geholpen. Uiteindelijk de HDMI poorten van de tv op afstand een reset gegeven en ook de tv een harde reset gegeven. Dit bleek uiteindelijk de oplossing te zijn. De soundbar werkt weer via de HDMI/ARC. Moest wel even uitzoeken hoe ik de afstandsbediening van de tv weer gepaird kreeg maar ook dat is gelukt via het forum. Tweedelijns contact super. Dame van eerstelijns contact was echt slecht te verstaan en te volgen door de verbinding maar ook door haar Nederlands. Vincent van de service een dikke pluim.