op 15-01-2017 11:57 AM - laatst bewerkt op 17-01-2017 11:56 AM door Tim
Ik heb een HDMI adapter gekocht voor het aansluiten van mijn WII gameconsole, maar krijg geen signaal door.
Ik heb een EU55KS8000 SUHD quantum dot TV gekocht, maar verschillende hdmi kabels werken niet.
Help!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-04-2017 11:17 AM
Sorry voor de late reactie, maar wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen dat dit toch aan een kapotte hdmi adapter lag. Nieuwe aangeschaft en werkt prima nu!
Bedankt voor jullie reactie.
op 17-01-2017 12:03 PM
Hey MB67,
Wat gaaf dat jij jouw Wii wilt gaan gebruiken op je televisie! Wel balen dat je nu geen signaal binnenkrijgt. Het gebeurt vaker dat het signaal niet doorkomt door een tussenstuk (zoals de HDMI-adapter).
Werken andere apparaten die via HDMI zijn aangesloten op de tv, wel? Ik raad je aan om dit eens te testen met een directe verbinding. Is het mogelijk om de Wii direct aan te sluiten op de televisie? Lukt het dan wel?
op 17-01-2017 05:51 PM
Dank voor je reactie Tim,
Wat bedoel je met direct verbinden en direct aansluiten op de tv?
Aangezien ik geen andere aansluitingen meer heb op mijn nieuwe TV dan alleen via HDMI, weet ik geen andere mogelijkheid?
Hoe zou jij de WII console aansluiten dan?
op 18-01-2017 09:17 AM
op 18-01-2017 06:59 PM
Ik heb alleen onderstaande kabel van de Wii en kan ik helaas niet meer aansluiten op mijn nieuwe tv, aangezien ik alleen maar met HDMI kan aansluiten. Daarom heb ik HDMI adapter gekocht om deze te kunnen aansluiten. Wellicht is deze HDMI adapter stuk, want ook op een andere tv werkt deze niet....
op 19-01-2017 09:55 AM
Ah oké! Ik kan jammer genoeg niet verzekeren dat het met een nieuwe HDMI-adapter wel zal werken, omdat dit om een extern apparaat gaat wat verbonden wordt met de tv. Je kunt het uiteraard wel proberen, aangezien de HDMI-adapter ook niet functioneert op een andere televisie. Het zou dus best eens aan de adapter kunnen liggen!
op 23-04-2017 11:17 AM
Sorry voor de late reactie, maar wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen dat dit toch aan een kapotte hdmi adapter lag. Nieuwe aangeschaft en werkt prima nu!
Bedankt voor jullie reactie.
op 24-04-2017 01:16 PM
Bedankt voor de terugkoppeling MB67! 😃