Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

auto volume

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2018 11:07 AM)
336 Weergaven
Martijn56
First Poster
Opties

Hallo,

Ik gebruik de multiroomapp voor mijn R 5 speakers op de laptop in Windows 10. Dit werkt prima op 2 dingen na.

1) De schuifregelaar voor het volume in het programma is niet accuraat. Deze "schuifregelaar" is bijzonder lastig te regelen. Ik bedien hem met de muisaanwijzeren, maar precies afstellen is heel lastig omdat hij als het ware verspringt.

2) Als je de muziek hard afspeelt zit er een soort van auto volume regelaar in de speakers die, zodra er ineens een hoop bas in het nummer voorkomt, het gehele volume automatisch ineens naar beneden schroeft . Dit is bijzonder irritant.  

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ? 

0 Likes
7 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Martijn56 en welkom op onze Community! Wat vreemd dat die volume regelaar zcih zo lastig laat besturen, heb je hier ook last van als je de Multiroom app via je Smartphone gebruikt?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Martijn56
First Poster
Opties

Hoi Joeri ,

Nee, dan is hij goed te regelen, maar dan heb je ook een fysieke volume knop hè. 

Het is echt die digitale schuifregelaar rechtsonder in in het Windows programma Multiroom. Die is denk ik te klein. 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Zou je voor mijn beeldvorming een screenshot willen maken van hoe die volumeknop werkt in de Windows variant? Ik heb zelf alleen ervaring met de telefoon app en ik mag op deze PC niks op installeren :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: 

Hij is ook niet te bedienen middels de pijltjes toetsen op je toetsenbord? Net als bij het Windows volume rechtsonderin de taakbalk. 

0 Likes
Martijn56
First Poster
Opties

Joeri,

de crux zit hem in de dicrepantie tussen de Multiroomapp en Spotify. Het dus niet de regelschuif van de Samsungmultiroomapp, maar die van Spotify. Echter als ik Spotify open via de multiroomapp kan ik niet anders gebruiken dan de volumeregelaar van Spotify. Die van de multiroomapp doet het dan gewoon niet meer. Als ik via de multiroomapp muziek vanaf mijn bestanden op de laptop afspeel kan dit wel en werkt hij prima. Ligt nu het probleem bij de Spotifyaplicatie ???

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Oh, wat goed dat je dat al zo hebt kunnen kruistesten! Dan lijkt het me inderdaad het handigst om dit bij Spotify aan te kaarten, schijnbaar gaat er iets niet lekker met de Spotify app binnen de Multiroom opstelling. 

0 Likes
Martijn56
First Poster
Opties
Oké, gaan we doen. Thanx voor je support
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Heel graag gedaan! Mocht je er tijd voor hebben hoor ik graag nog wat ze bij Spotify te melden hadden :smiling-face:

0 Likes