Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Samsung Wiadomości

(Temat utworzony: 28-01-2022 07:21 PM)
629 Wyświetlenia
DamKal
Navigator
Opcje
Cześć, 
na wstępie zaznaczę że nie jestem laikiem w obsłudze Samsungów 🤭😝 miałem ich kilka od Samsung Wave, s2, po s3, s4, s7 edge i s9+ a od ponad roku korzystam z Note 10+. Jestem starej daty gdyż wypisuję ogromną ilość SMS-ów. Ilość z ostatnich ponad 2 lat to 25 tysięcy 😬🤯 i to tylko pisane z moją narzeczoną. Łącznie to chyba wypisaliśmy ze 150 tysięcy.. w ciągu 8 lat. Nigdy nie zwracałem większej uwagi na ich ilość, treści i nie miałem w zwyczaju przewijać ich i czytać starych wiadomości. Kiedyś poprostu kasowałem je wszystkie co roku no ale.. dopadł mnie taki czas kiedy chciałbym bardzo wrócić do pewnych dni, miesięcy i przypomnieć sobie treści pisane do mojej ukochanej😀. I tu zaczyna się dramat..
Aplikacja wiadomości samsunga ma tragiczną wyszukiwarkę która w tej formie nie powinna istnieć! Wpisujesz słowo kluczowe i znajduje ok! Ale sms jeden z ostatnich które owe słowo zawiera.. no i to tyle😖. Z drugiej strony ręczne przewijanie przy takiej ilości to szukanie igły w stogu siana😮💨. Bezsens. Ok jest taka opcja jak dodawanie gwiazdki gdzie wtedy wszystkie z gwiazdką są pogrupowane i podzielone na konkretne kontakty. Taka kopia wiadomości ale tylko tych najważniejszych. Super gdyby była jeszcze opcja żeby zaznaczyć większą ilość takich sms które chcemy zapamiętać 🤦‍♂️ Szkoda bo by taka możliwość zapewne ułatwiła wiele i wielu użytkownikom. Udostępniane zdjęcia etc w formie MMS, które zapisują się w zakładce "udostępnione załączniki" również powinny po kliknięciu w konkretne kierować do pełnej wiadomości i dnia ich wysyłki by przypomnieć sens ich wysłania. Jest tylko opcja zapisu takiego załącznika, czyli samego zdjęcia😑 
Większość z Nas nie zastanawia się co było bo żyjemy szybko, coraz szybciej, intensywniej.