Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Przejdź do rozwiązania ROZWIĄZANE

Ładowarka indukcyjna do s20+

(Temat utworzony: 02-04-2020 10:43 AM)
12100 Wyświetlenia
Viki
Helping Hand
Opcje

jaka ładowarkę możecie polecić do samsunga galaxy s20+? Nie znam się na parametrach i nie wiem która wybrać żeby dobrze ładowała i nie grzała zbytnio telefonu.

1 Rozwiązanie

Zaakceptowane rozwiązania
Rozwiązanie
mirudo24
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@Viki, tak, ładowarka będzie w porządku. Kilka przydatnych informacji odnośnie ładowania indukcyjnego znajdziesz w tym wątku.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

35 Odpowiedzi
mirudo24
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@Viki, zerknij na stronę Samsunga, gdzie są wymienione kompatybilne ładowarki. Jeżeli zależy Ci na szybszym ładowaniu to nie bierz pod uwagę ładowarki o mocy ładowania 10W.

Viki
Helping Hand
Opcje

@mirudo24 Screenshot_20200402-182130_Chrome.jpg

Taka będzie ok?

A czy to prawda ze ładowanie bezprzewodowe negatywnie wpływa na żywotność baterii?

Bardzo się grzeje sie telefon przy takim ładowaniu?

0 Like
Rozwiązanie
mirudo24
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@Viki, tak, ładowarka będzie w porządku. Kilka przydatnych informacji odnośnie ładowania indukcyjnego znajdziesz w tym wątku.

Viki
Helping Hand
Opcje

@mirudo24 Bardzo dziękuję :smiling-face:

0 Like
mirudo24
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@Viki, nie ma sprawy. Miłego dnia!

Viki
Helping Hand
Opcje