Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wirelless powerbank stopt niet automatisch ?

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2021 10:28 AM)
879 Weergaven
Members_wEZZZtd
First Poster
Opties

Ik vroeg mij af of meerdere mensen hetzelfde ervaren met de wireless powerbank(en) van Samsung.

Als ik voor het slapen gaan mijn S21 leg op een vol geladen wireless powerbank (10.000mah/25w/Wireless) . dan is mijn S21 de volgende dag  netjes opgeladen (of 98%) maar mijn powerbank helemaal leeg ??

Stopt het draadloos opladen niet na dat de telefoon of smartwatch volledig geladen is?
via bedraad opladen kan ik de telefoon bijna 2x opladen

Met support van Samsung kom ik ook niet ver omdat ze het antwoord gewoon niet weten en ik echt van het kastje naar de muur gestuurd wordt, dit terwijl zij deze vraag intern bovenwater moeten krijgen en niet de klant alle kanten op moet gaan sturen.

Ik had betere support van Samsung verwacht :(, dit is echt ondermaats

0 Likes
2 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Draadloos laden gebruik ten eerste al meer stroom van de powerbank dan laden via de kabel. 

Hiernaast verwacht ik dat de oorzaak ligt in het feit dat de powerbank de telefoon op 100% wil houden en daardoor steeds aan en uit gaat en dus bijna de hele nacht stroom van de powerbank gebruikt. 

Hiernaast heeft ooit iemand mij verteld dat zolang de telefoon er op ligt dat de draadloze lader nooit helemaal uit gaat en dus altijd langzaam leeg blijft lopen, of dit waar is durf ik niet te zeggen.

Hiernaast is het veel beter om je telefoon niet de hele nacht op de lader te laten omdat deze dan continue stop met laden en vervolgens weer begint met laden. Dit is niet bevorderlijk voor je accu op de lange termijn.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_wEZZZtd, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dit komt doordat wanneer je telefoon aan de oplader hangt deze bij 100% lading weer afzakt en dit vervolgens weer tot 100% oplaadt. Dit is verder normaal.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes