Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wat stelt dit eigenlijk voor

(Onderwerp aangemaakt op: 09-05-2024 06:53 PM)
149 Weergaven
weeeee
Voyager
Opties
Toen ik in het doosje van een galaxy s1 keek die jammergenoeg kapot is en nergens meer te koop is, vond ik een blaadje van een 'Bluetooth headset' HM3100 wat moet ik me hier bij voorstellen 

image

Mvg
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @gebruiker97840,

Bedankt voor jouw bericht. Dat is inderdaad lang geleden, uit 2010 om precies te zijn. Het is een Bluetooth headset met mono geluid. Je kan het een vroege voorloper van de Galaxy Buds noemen. Op Youtube kan je o.a. nog reviews over vinden. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie weeeee,

Hoewel de headset waarschijnlijk nog kan worden gedetecteerd door andere apparaten kunnen we niet garanderen dat het nog 100% functioneel werkt met nieuwe apparaten, aangezien het gebruikt maakt van Bluetooth versie 2.1. Dit houdt in dat o.a. de verbindingssnelheid lager ligt. De standaard voor een goede verbindingssnelheid is Bluetooth versie 4.0. Momenteel is Bluetooth 5.3 beschikbaar.

Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @gebruiker97840,

Bedankt voor jouw bericht. Dat is inderdaad lang geleden, uit 2010 om precies te zijn. Het is een Bluetooth headset met mono geluid. Je kan het een vroege voorloper van de Galaxy Buds noemen. Op Youtube kan je o.a. nog reviews over vinden. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
weeeee
Voyager
Opties
Waar kan je dit kopen en kan het nog gebruikt worden met de nieuwe Bluetooth versie(s)?
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie weeeee,

Hoewel de headset waarschijnlijk nog kan worden gedetecteerd door andere apparaten kunnen we niet garanderen dat het nog 100% functioneel werkt met nieuwe apparaten, aangezien het gebruikt maakt van Bluetooth versie 2.1. Dit houdt in dat o.a. de verbindingssnelheid lager ligt. De standaard voor een goede verbindingssnelheid is Bluetooth versie 4.0. Momenteel is Bluetooth 5.3 beschikbaar.

Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager