Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch 6 op draadloze oplader?

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2024 12:38 PM)
99 Weergaven
fluffy82
First Poster
Opties

Ik was van plan om een Draadloze duo-lader (EP-P5400TBEGEU) te kopen om mijn telefoon en buds en/of Galaxy Watch 6 tegelijkertijd op te laden.

Nu zie ik dat zowel de doos als de Samsung website de Watch 5 en 6 niét vermelden bij de compatibiliteit. Online vind ik zowel reacties die zeggen dat het helemaal niet werkt, dat het perfect werkt, en dat het werkt maar aan de verkeerde kant (waarbij de watch en telefoon aan dezelfde kant opladen en dus niet samen geladen kunnen worden).

Kan iemand mij een definitief sluitend antwoord geven of de duo-lader en Galaxy Watch 6 compatibel zijn of niet?

Als kleine PS: ik vind het ook vreemd dat de kleine ronde oplader van de watch die in de doos zat niet apart verkrijgbaar is. Als ik die ooit zou verliezen of zo, moet ik dan meteen een nieuwe watch kopen...

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_0Wqu8xZ,

Bedankt voor jouw bericht en jouw interesse in de duo-lader. Het zou ook met de Watch5 en 6 correct moeten werken. Het kan zijn dat de berichten waar je naar refereert de duo-lader kapot was. Van gebruikers lees ik wel dat het soms pas na een paar seconden begint met laden. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_0Wqu8xZ,

Bedankt voor jouw bericht en jouw interesse in de duo-lader. Het zou ook met de Watch5 en 6 correct moeten werken. Het kan zijn dat de berichten waar je naar refereert de duo-lader kapot was. Van gebruikers lees ik wel dat het soms pas na een paar seconden begint met laden. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes