Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

USB-C to 3.5 mm Jack Adapter werkt niet met bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2021 09:43 PM)
1502 Weergaven
Suus_l
Apprentice
Opties
Ik heb een originele Samsung adapter aangeschaft als koppelstuk. Als ik deze gebruik om te bellen hoor ik de ander wel maar zij mij niet. Iemand enig idee hoe dit kan?
6 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Goeden morgen Suus_l,
Vraagje, is de accessoires die je koppelt om te bellen perongeluk niet alleen bedoelt om te luisteren. Ben er namelijk zelf ook wel eens "ingestonken" dat het alleen voor luisteren was.
Misschien kun je een proberen via een andere telefoon of het dan wel werkt.
0 Likes
Suus_l
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie! Ik kan bij de specificaties niets vinden over of het wel of niet geschikt is om te bellen. Maar misschien dat dat inderdaad het probleem is. Ik ging er vanuit dat als ik kan bellen met mijn oortjes de adapter dat automatisch overneemt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Suus_l 

Post de specificaties eens van het koppelstukje. Waar heb je het gekocht? Met welk toestel probeer je dit?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Suus_l,

Geef ook even aan om welk toestel het gaat en welke oortjes je gebruikt. 

In de tussentijd kun je het ook eens met andere oortjes proberen, wellicht dat het daaraan ligt 👍

rsz-846676
0 Likes
Suus_l
Apprentice
Opties
Bij mobile supplies heb ik deze adapter gekocht:
Samsung USB-C naar 3,5mm audio jack adapter kabel - EE-UC10JUWE - wit

Dit staat er bij: Geschikt voor nieuwe Samsung toestellen die (alleen) voorzien zijn van een USB-C poort zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy Note 10. Sluit iedere 3,5mm headset via de adapter aan op de USB-C poort van je Samsung smartphone.

Ik heb hem ook met andere oortjes met microfoon geprobeerd en dat maakte geen verschil.
Ik heb de S21

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Woon je in de buurt van een servicepunt? Dan kun je daar eens langs gaan met je toestel, adapter en de oortjes. Dan kunnen zij kijken wat er mis gaat.

Hier vind je onze servicepunten: https://bit.ly/2CKz9mr

rsz-846676
0 Likes