op 28-01-2020 05:41 PM
Hallo,
Ik ben de keyboardcover gekocht voor de Samsung Galaxy Tab S6. Als ik een trema op de o of een e wil zetten, werkt het niet zoals je dat doet met een gewoon toetsenbord.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen met dit toetsenbord?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-12-2022 11:12 AM
Hi,
het is misschien wat aan de late kant maar aangezien ik hetzelfde probleem had, heb ik van alles geprobeerd en nu de oplossing gevonden. Ik heb een Galaxy Tab S7+ met NL keyboardcover. Aangezien ik in Duitsland woon en werk heb ik vaak ü, ö, ß en ä nodig. Zorg ervoor dat je bij Instellingen - Algemeen beheer - Fysiek toetsenbord - Book cover keyboard Slim 'Engels (Verenigde Staten), stijl internationaal' geselecteerd hebt. Dan vind je door de rechter Alt knop te gebruiken...
Alt + q = ä
Alt + y = ü
op 30-01-2020 09:29 AM
Hi @lenydorner,
Dat is niet mogelijk in combinatie met dit toetsenbord. Voor de speciale tekens zul je het schermtoetsenbord moeten gebruiken.
op 30-01-2020 02:04 PM
Dat is wel vreemd. Men maakt reclame dat je met dit toetsenbord zakelijk kunt werken, maar vervolmaken het toetsenbord dan niet. Dit is een grote fout van Samsung. Maar hoe kan ik makkelijk switchen tussen de toetsenbord van de cover en het schermtoetsenbord?
op 31-01-2020 12:00 PM
op 10-02-2020 08:30 AM
@lenydorner schreef:Hallo,
Ik ben de keyboardcover gekocht voor de Samsung Galaxy Tab S6. Als ik een trema op de o of een e wil zetten, werkt het niet zoals je dat doet met een gewoon toetsenbord.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen met dit toetsenbord?
Zie de aanwijzingen op deze website. Ze werken ook op het tab s6 toetsenbord.
https://www.kloegcom.nl/blog/ipad-toetsenbord-hoes-speciale-tekens
op 15-12-2022 11:12 AM
Hi,
het is misschien wat aan de late kant maar aangezien ik hetzelfde probleem had, heb ik van alles geprobeerd en nu de oplossing gevonden. Ik heb een Galaxy Tab S7+ met NL keyboardcover. Aangezien ik in Duitsland woon en werk heb ik vaak ü, ö, ß en ä nodig. Zorg ervoor dat je bij Instellingen - Algemeen beheer - Fysiek toetsenbord - Book cover keyboard Slim 'Engels (Verenigde Staten), stijl internationaal' geselecteerd hebt. Dan vind je door de rechter Alt knop te gebruiken...
Alt + q = ä
Alt + y = ü
op 16-12-2022 01:34 PM
Hi @Members_LrISr6U,
Beter laat dan nooit, haha Super bedankt voor de duidelijke uitleg, hier zal menig gebruiker vast nog baat bij hebben.
Groeten,
Joey
op 27-08-2023 02:54 PM
op 29-08-2023 11:06 AM
Hi @ft7vyfvtuvut, goedemorgen.
Hoe staat het toetsenbord ingesteld? En gaat het om QWERTY of AZERTY uitvoering?
Groeten,
Martijn
op 09-02-2024 08:35 PM