Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slijtage bij S20 cover

(Onderwerp aangemaakt op: 01-10-2021 06:34 PM)
645 Weergaven
Isabella1980
Apprentice
Opties

Deze post op aanraden van de klantenservice:

Via deze weg wil ik graag feedback geven over mijn telefoonhoesje. Al meer dan 20 jaar ben ik een super tevreden gebruiker van de samsung producten. Van tablet, smartfone tot smartwatch en accesoires. Nooit eerder was ik teleurgesteld in 1 van de producten tot ik echter dit hoesje had aangekocht. Dit hoesje ( foto) is na 2 maanden al gaan aftakelen en nu al enige tijd niet toonbaar. Het ziet er vies en onverzorgt uit :(. In mijn omgeving zijn meerdere mensen met een zelfde hoesje dat dezelfde "slijtage" heeft. Mijn inziens is het een kwaliteits probleem van het toplaagje......( nee heb er niet voor gestudeerd :winking-face:

Ik hoop dat dit de enige keer zal zijn dat ik zo teleurgesteld ben in een product van samsung en dat mijn feedback serieus genomen wordt.

Isabella

IMG-20211001-WA0003.jpeg

IMG-20211001-WA0002.jpeg

IMG-20211001-WA0001.jpeg

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Dat ziet er niet best uit. Waar is het hoesje allemaal mee in aanraking geweest? Ik zie toch wel behoorlijk wat viezigheid op die foto. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Isabella1980
Apprentice
Opties
Het is zo dat ik de telefoon in mijn broekzak of tas bewaar. Het ziet er idd erg vies uit.......dat is ook 1 van mijn opmerkingen ;). Het is ook niet af te nemen met een doekje.....je poetst het laagje er dan NOG sneller af! Het is nu nog duidelijk dat het er niet uitziet
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
2 maanden is wel heel snel, verder is het natuurlijk normaal dat een hoesje beschadigd. Daar is het voor gemaakt, zodat je telefoon onbeschadigd blijft.
0 Likes
Isabella1980
Apprentice
Opties
Ja is idd ook zo. Ik ben erg zuinig met mijn spullen en vond het gewoon zonde. Hoop dat er een beter versie komt 🤞😊
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik gebruik altijd hoesjes van UAG, Urban armor gear. Deze hebben zeer hoge bescherming. En dan een glazen screenprotector erop. Zo ben je optimaal beschermd.
0 Likes
Isabella1980
Apprentice
Opties
Bedankt voor de tip! Hoop nog steeds dat deze een "maandag morgen" exemplaar was :winking-face:
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Isabella1980,

Welkom op de Samsung Community!

Bedankt voor jouw feedback 👌

Hoewel het natuurlijk vrij snel is, zullen er altijd gebruikssporen ontstaan bij gebruik van een product. De cover is er uiteindelijk om jouw toestel bescherming te bieden. Los daarvan bieden we verschillende covers aan, gemaakt uit verschillende materialen, zodat je een cover kunt uitkiezen die past bij jouw wensen en jouw gebruik.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes