Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Pay in Nederland?

(Onderwerp aangemaakt op: 12-04-2021 04:16 PM)
21280 Weergaven
Merlijnos
First Poster
Opties

Ik kreeg vandaag een melding op mijn galaxy watch dat de samsung pay-app was toegevoegd. Ik was helemaal blij, omdat ik dan eindelijk met mijn horloge zou kunnen betalen! Toen ik echter de plug-in in de Wearables-app had geïnstalleerd, bleken de voorwaarden en andere teksten ten eerste volledig in het Duits te zijn. Daarnaast wordt er in het toevoegen van een betaalpas gevraagd naar een adres, dat alleen in Duitsland kan zijn. Overigens was een groot deel van de teksten wel gewoon in het Nederlands. 

Ik heb al gelezen dat banken nog niet mee willen werken met samsung pay in Nederland, maar zou het wel kunnen dat samsung pay via Paypal en creditcards wel in Nederland gebruikt kan worden? En eigenlijk nog belangrijker: waarom zou je Samsung pay automatisch op een horloge installeren terwijl je uitlegt hoe fantastisch het is, zonder daadwerkelijk mogelijk te maken dat iemand in Nederland het gebruikt? 

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Samsung Pay is nog niet beschikbaar in Nederland en dat zal voorlopig ook niet veranderen helaas.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
25 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Samsung Pay is nog niet beschikbaar in Nederland en dat zal voorlopig ook niet veranderen helaas.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Aminenabil
Student
Opties
Ik had hetzelfde en baal enorm dat het nog steeds niet geïmplementeerd is. Bij de aanschaf van mijn watch dacht ik, het zal vast niet lang duren. Maar achteraf gezien had ik voor een ander merk moeten kiezen in combinatie met mijn note 😡
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Dat ze maar opschieten. Snap het probleem ondertussen niet meer. Het is zo geregeld. Apple pay bestaat ondertussen al langer en wat loopt weer achter google en samsung
0 Likes
absoest
First Poster
Opties
Ik ben geen apple man maar ik krijg steeds spijt van mijn Samsung telefoon en horloge. Als dit niet veranderd wordt mijn volgende telefoon een apple met apple watch
Members_d18K1w8
First Poster
Opties

Mijn vriendin is van haar Note 10+ en Watch 3 afgelopen week overgegaan naar iPhone en iWatch. We hebben gelezen dat onze Galaxy Watch 3 geen update meer zou krijgen naar het nieuwe Wear OS. 4 maanden geleden voor meer dan 300 euro per stuk gekocht! We weten nu dus ook zeker dat er geen betaalfunctie meer gaat komen. Mijn vriendin kan inmiddels gewoon draadloos betalen. Ben daar nu echt jaloers op en ben ook aan het twijfelen nu. De Galaxy Watch 3 blijkt wel updates te krijgen, maar we weten allemaal dat dit gaat doodbloeden. Ik ben van plan om via een juridische weg mijn onze horloges retour te sturen bij Coolblue. Dit mogen we niet laten gebeuren. Het is belachelijk dat wanneer je een duur horloge koopt, je na een paar maanden te horen krijgt dat er geen update meer van het besturingssysteem komt. Volgens mij staat dit tegenwoordig ook zo in de wet.

Ik trap er vanaf nu niet meer in. 

Members_B6wprjN
First Poster
Opties

Wacht al zo lang op samsung pay...jammer dit

T18DJ
Apprentice
Opties
Precies dit....
0 Likes
smeerkees
First Poster
Opties
Ook de laatste keer dat ik iets van samsung koop. Ik stap wel over op Apple die heeft dat wel op zijn harloges
0 Likes
Mbn81
First Poster
Opties
Ze lopen niet achter, tot anderhalf jaar geleden kon je gewoon draadloos betalen met je samsung. Tot apple met apple pay kwam naar Nederland. Toen zijn de banken gestopt met de ondersteuning van samsung pay. Waarschijnlijk om apple te stimuleren.
0 Likes