Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Dex Station werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 24-11-2021 09:33 PM)
1831 Weergaven
Tijn700
Student
Opties
Ik heb 2 Dex stations maar beiden hebben het blijkbaar begeven... Mijn telefoon maakt geen connectie meer. Zowel de hdmi kabel als de power kabel heb ik los geprobeerd en werken naar behoren. Helaas kan ik nu geen gebruik meer maken van mijn Dex Station die ik op een monitor heb aangesloten en op een muis en keyboard. Iemand tips hoe ik het misschien kan "resetten"? 
0 Likes
4 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je een ander toestel waar dex op werkt zodat je de stations kan testen? Dat beide stations het tegelijk hebben begeven lijkt me wel een heel onwaarschijnlijk toeval. 

Het kan ook zijn dat de laadpoort van je toestel niet meer helemaal 100% is waardoor hij het station niet meer herkent. 

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Tijn700, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

Heb je met de tip van @Moootje je DeX-stations uitgetest met een andere telefoon? Ervaar je dit ook met een sterker oplaadblokje?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Tijn700
Student
Opties
Hoi Martijn, alles inderdaad al geprobeerd... Daarom is het ook zo vreemd dat ze beiden niet meer werken. Alle kabels vervangen, andere telefoons geprobeerd maar ik kan niks anders vinden...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Tijn700, goedemorgen.

Je hebt zo te lezen eigenlijk alles al uitgeprobeerd. En omdat jouw telefoon maar ook andere toestellen het verder goed doen ben ik bang dat beide stations defect zijn.

Wil je toch met Dex blijven werken dan kun je natuurlijk ook kijken naar een Dex kabel.

Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag van je.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes