Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Jet™ 75E Complete steelstofzuiger - Batterij actie

(Onderwerp aangemaakt op: 07-12-2023 08:57 AM)
1000 Weergaven
K-Breda
Student
Opties

Hallo,

Ik heb met Black Friday de Jet™ 75E Complete steelstofzuiger VS20B75ACR5/WA (Zilver) gekocht bij de MediaMarkt en zou daarbij een gratis 2e batterij kunnen bestellen. 

De aanvraag is goed binnengekomen, maar nu is hij afgekeurd met reden "Het product is niet aangekocht binnen de promotieperiode." 

Echter de actieperiode liep van 25-09-2023 t/m 27-11-2023. En ik heb 'm op 24-11-2023 besteld. Dit heb ik ook aangegeven bij het juiste veld in de aanvraag. 

Wat kan ik nu doen om de batterij wel te ontvangen? 

Vriendelijke groet, K. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @K-Breda, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat jouw aanvraag inderdaad is afgewezen, de reden hiervoor is dat de datum op je factuur niet voldoet aan de voorwaarden. Wij kunnen jouw aanvraag dan ook niet goedkeuren hierom. Om in aanmerking te komen voor deze actie dien je een factuur aan te leveren waarop de datum ook voldoet aan de voorwaarden.

Hiervoor kan je het beste in gesprek gaan met je verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

De aankoopdatum valt buiten de actieperiode. Ik denk niet dat er iets aan gedaan kan worden.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @K-Breda ,

Zou je je registratienummer willen posten? Dan kan ernaar gekeken worden.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @K-Breda ,

Gaat het nog lukken om een registratienummer door te geven?

signatureee
Groet, Dick

K-Breda
Student
Opties

Hi @Dick, ik zie nu pas dat er iemand heeft gereageerd, vandaar mijn late reactie.

Ik ben er ondertussen achter waar het fout is gegaan. Ik heb het product op 24 november besteld, maar de factuur pas ontvangen toen ik het product heb opgehaald bij Mediamarkt. Dat was op 28 november, en dit stond op de factuur. De aankoopdatum valt dus wel degelijk binnen de actieperiode. 

Ik heb wel een andere mail vanuit Mediamark, plus een bankafschift, waardoor ik de aankoopdatum van 24 november kan aantonen.

Het registratienummer is: NLD11715136PVQK 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @K-Breda ,

Thanks! Onze Community Manager is er vandaag weer, dus het komt zeker onder zijn aandacht.
Ik houd het zelf ook wel even in de gaten.

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @K-Breda, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat jouw aanvraag inderdaad is afgewezen, de reden hiervoor is dat de datum op je factuur niet voldoet aan de voorwaarden. Wij kunnen jouw aanvraag dan ook niet goedkeuren hierom. Om in aanmerking te komen voor deze actie dien je een factuur aan te leveren waarop de datum ook voldoet aan de voorwaarden.

Hiervoor kan je het beste in gesprek gaan met je verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
K-Breda
Student
Opties

Hi @MartijnK
Ik heb wel een bevestigings-mail en bankafschrift op 24 november waarop ik kan aantonen dat ik het op die datum heb gekocht. Voldoet dit niet? 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @K-Breda ,

In de voorwaarden staat dat het op de aankoopbon vermeld moet staan. Zie Deelnemen:

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_65898.pdf

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
K-Breda
Student
Opties

@Dick  / @MartijnK 

Dus als ik een nieuwe invoice kan regelen met de juiste aankoopdatum, kan ik de batterij opnieuw aanvragen? Op welke manier kan ik deze bon dan inleveren?

0 Likes