Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy SmartTag+

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2023 09:40 PM)
1373 Weergaven
J_r0en
Student
Opties
De batterij gaat maar 3 weken mee en dan kan ik weer op zoek naar een muntje om hem te openen, en een batterij..

Die tags zouden veeeeel langer mee moeten gaan.. is er een functie die zoveel batterij slurpt of is de tag ineens kapot? 

Geen waterschade oid
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MarkV70
Voyager
Opties
Een batterij van een smarttag moet normaliter ruim een jaar meegaan. Neem wel een A merk en geen budget batterij van de Action of anderen. De mijne (4) in totaal gaan ruim 1.5 jaar mee. Ik zou eens goed kijken welke apps je gebruikt en anders een varta batterij erin doen. CR2302 moet je gebruiken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Nolda
First Poster
Opties
Kan niet bellen is gelijkwee wegen nog meer hij ijis in de wsr
0 Likes
Oplossing
MarkV70
Voyager
Opties
Een batterij van een smarttag moet normaliter ruim een jaar meegaan. Neem wel een A merk en geen budget batterij van de Action of anderen. De mijne (4) in totaal gaan ruim 1.5 jaar mee. Ik zou eens goed kijken welke apps je gebruikt en anders een varta batterij erin doen. CR2302 moet je gebruiken.
J_r0en
Student
Opties
Sorry Nolda, ik weet niet wat je bedoeld
0 Likes
J_r0en
Student
Opties
Ja die ervaring had ik ook voorheen, ruim een jaar. Heb altijd die A-Force cr2302 gebruikt, maar kom niet verder dan 3 weken..

Geen gekke apps gekoppeld, alleen SmartThings eigelijk. Misschien eens Varta proberen, al deed A-force het altijd prima.

Bedankt voor de tip
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @J_r0en, goedemiddag. 

Wanneer je een nieuwe batterij plaatst reset de Smart Tag ook eens en koppel deze vervolgens opnieuw. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3xZWYUi

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
roodborstje
Apprentice
Opties
Waar kan ik het best een smart tag + kopen en wat is het verschil tussen smarttag en smart tag+ ?????
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @roodborstje, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het verschil tussen de Smart Tag en Smart Tag Plus zit hem in de Ultra Wideband-technologie. De SmartTag Plus heeft als enige deze functie.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
roodborstje
Apprentice
Opties
Dank u martijn voor de snelle reactie
roodborstje
Apprentice
Opties
Nog even een vraag voor mijn reis naar nz werkt het niet met een gewone Smart Tag in de koffer dan werkt alleen de Smart+tag alleen klopt dat ????
0 Likes