Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bandje gear fit 2 afgescheurd

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2019 10:09 PM)
2119 Weergaven
RayPost
First Poster
Opties

Hallo,

 

bandje van mijn gear fit 2 is afgescheurd, ik zag het op tijd anders was ik hem verloren.

Ik heb nog garantie, wat nu?.

 

serienummer is R5AJ100WL0V

0 Likes
Spring naar oplossing
32 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Noah, wat jammer van het bandje 😞 Hoelang heb je de Gear zelf nu in je bezit? Stuur mij even een privébericht met je volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serienummer en de aankoopdatum. Dan kan ik verder kijken wat ik kan betekenen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Fidler
Apprentice
Opties

Beste Tim,

 

Bij mijn Gear Fit 2 is het bandje nu voor de 3e keer kapot. Is aangeschaft in Juli 2016 maar hoop toch dat er een passende oplossing gevonden kan worden aangezien ik de Gear nog iedere dag gebruik.

Tim
GrandMaster
Opties

@Fidler wat zonde.. Heb je eerder een bandje via ons opgestuurd gekregen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Fidler
Apprentice
Opties

@tim dat weet ik niet zeker, ging toen via Coolblue waar ik 'm gekocht had. Die willen nu niet voor de 2e keer het bandje vervangen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Fidler, indien je al meerdere malen een nieuw bandje hebt gekregen, moet ik je verwijzen naar één van onze servicepunten verwijzen.

rsz-846676
0 Likes
MarieL1
First Poster
Opties

Hoe allemaal, ik heb de Gear fit nu net iets langer dan een jaar, inmiddels via bol.com diverse bandje als vervanging gekocht maar die houden het niet lang vol..hoe kom ik aan een orgineel bandje?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@MarieL1 Dat is jammer zeg 😞 Stuur mij een privébericht met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serienummer en de aankoopdatum. Ik zal dan kijken wat ik voor je kan doen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
SabrinaBeunens
First Poster
Opties

Hallo,

Ik zit dus met precies hetzelfde probleem. Na een goed jaar is mijn bandje (S) langs 1 kant los gescheurd. Ik heb een rood/zwarte hear fit 2 pro maar ik kan nergens het juiste bandje meer vinden die er bij past. Ter verduidelijking, dit is hem:download (1).jpeg

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SabrinaBeunens,

 

Kun je mij via een privébericht een foto sturen van het kapotte bandje?

rsz-846676
ALouwe
First Poster
Opties

Hoi, mijn bandje is helaas net afgebroken terwijl ik mijn horloge op wilde gaan laden. 

0 Likes