op 26-01-2018 02:47 PM
hoi,
mijn horloge is blijven hangen op bootloop and recovery hard reset helpt ook niet.....kan ik vnauit samsung site/community aan een firmware komen om zelf te kunnen flashen.
zag op andere fora dat ze bij hetzelfde probleem doen flashen , alleen kan ik alleen van een s2 classic een firmware vinden maar niet van de BALR edition?
kan ik die ergens vinden?
op 12-02-2018 03:17 PM
nou repair center zei in het begin dat een gear dus smartwathc niet kunt flashen terwijl hte dus wel kan. ik vind hte wel raar dat er een verschil is tussen nederland service centers....eindhoven hoef je geen bon te hebben maar zegt dat imei al voldoende is om te kijken of ie in de garantie valt etc...alleen is kennis daar niet veel omdat ze dus aangeven dat je een smartwatch niet kunt flahsen omdat er geen usb kabel aan gekoppeld kan worden. maar goed.
als je producten die je vanuit markplaats , ebay etc...koopt ben je toch nieuwe eigenaar of er nou wel of geen bon van hebt. omtrent diefstal ,ik neem aan bij diefstal is er een aangifte gedaan en is betreffende product geregistreerd als diefstal etc..
maa goed, zal maar hopen dat de verkoper alsnog reageert
op 12-02-2018 03:23 PM
op 12-02-2018 03:30 PM
ik wist het namelijk niet van tevoren, want heb ook samsung gsm gekcoht en nooit met zoiets problemen mee gehad....toen was factory reset voldoende om het naar je eigen account te koppelen, maar dan weet ik het voor de volgende keer dat ie de eigenaar is of de lock uit heeft gezet.
dus er is geen andere mogelijkheid...als ie niet reageert of wat dan ook ben ik dus de dupe.
op 12-02-2018 04:07 PM
op 12-02-2018 04:19 PM
Ter aanvulling wat garantie/hebben van de bon betreft: natuurlijk ben jij de eigenaar als je iets via Marktplaats koopt, je spreekt een prijs af met de verkoper en neemt het product over van die persoon. Maar garantie wordt alleen verstrekt aan de originele koper die 'm nieuw heeft gekocht. Als je via die persoon de bon nog kunt verkrijgen dan maak jij ook aanspraak op die garantie aangezien de aankoopbon hierin leidend is.