Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update Samsung Galaxy Watch

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2018 07:36 PM)
1291 Weergaven
Klaasjan
Pioneer
Opties

Er is weer een nieuwe update :

 

Iemand al geinstalleerd. Wat zijn jullie ervaringen

0 Likes
29 Antwoorden
Rob0860
Pathfinder
Opties

Nou sinds gisterochtend de nieuwe software, maar verschil? Nou zou niet weten waar, merk niet echt iets anders

gr Rob

0 Likes
Nieuwe
First Poster
Opties

Ik merk op zich ook geen verschil behalve dat trillen tijdens geluid bij een melding nu niet meer werkt. Krijg het niet meer aan de gang

Trillen op zich werkt wel. Ook als ik kies voor trillen ipv geluid werkt dit wel

0 Likes
Klaasjan
Pioneer
Opties

Ik heb hem uiteindelijk ook geinstalleerd, maar merk eigenlijk geen verschil.

het enige was anders lijkt te zijn, dat de wake-up soepeler loopt.

0 Likes
Weebee
Pioneer
Opties

De problemen die ik had/heb met de Galaxy lijken alleen maar toegenomen: de stappenteller werkt nu nog onnauwkeuriger, de trap counter werkt nog steeds niet en de hart ritme meting blijft [zeer] onnauwkeurig en instabiel. Jammer...

0 Likes
hnnxmn
Apprentice
Opties
Hoi, hier helaas hetzelfde 
 
Mijn stappen- en hartslagteller tellen niet consequent correct. Via verschillende fora verneem ik dat dit vaker voorkomt. Ook mijn trappencounter telt niet goed. 
 
 
0 Likes
Rob0860
Pathfinder
Opties

Nu ook hiet last van stappenteller en tredes, maar nu ook van de slaapapp zeg maar, geen diepe slaap meer te bekenen, dit was voor de update wel het geval

0 Likes
Roy0407
Student
Opties

Oké Samsung. Wachten jullie totdat we massaal moeten gaan bellen naar de klantenservice of komt er een oplossing. Ik heb thuis (bijna) alles van Samsung, maar dit gaat me iets te ver. 

1. Geen correcte stappenteller

2. Geen goede slaap meting

3. Hartslag. Betwijfel of die klopt

 

Eigenlijk, het enige wat je er ,wel mee kunt is de tijd aflezen. Word dit dan niet getest voor dat ze hem uitrollen?

 

Helaas is mijn termijn van retour sturen ook verlopen. Wellicht kan ik iets via Samsung zelf regelen? Ben benieuwd naar een reactie!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hebben jullie al geprobeerd om de Watch na de update te resetten?

 

Mocht het daarna nog niet goed werken, hoor ik het graag van jullie. Dan kunnen we kijken wat we kunnen doen om het weer werkend te krijgen.

rsz-846676
0 Likes
Nieuwe
First Poster
Opties

Watch is gereset, geen apps geïnstalleerd, en weer gekoppeld

met Iphone

helaas, of trillen, of geluid maar nog geen trillen met geluid

0 Likes