Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen na update

(Onderwerp aangemaakt op: 27-07-2019 12:04 AM)
137 Weergaven
Froesjel
Apprentice
Opties

Sinds anderhalve week de bezitter van een samsung galaxy watch active. Sinds een half jaar ook een samsung telefoon, Galaxy J6. Afgelopen dinsdag een update moeten doen op mijn telefoon, en toen zijn een paar zaken verdwenen die ik graag terug wil hebben. Iemand die mij kan helpen?

- Bluetooth verbinding. Ik heb het hier al een aantal keer gelezen en alle tips al uitgeprobeerd, maar niks helpt: als ik bij mijn telefoon wegloop en de verbinding verbreekt omdat ik te ver weg ga, connecteert mijn horloge niet automatisch als ik terug ben. Geen drama, wél heel vervelend, vooral omdat dit voor de update gewoon gebeurde. 

- Ik gebruik de sportstand dagelijks als ik naar mijn werk fiets. De indeling van het scherm is voor mij niet zo handig (ik heb graag de actuele tijd, de snelheid en mijn hartslag samen op 1 scherm, en het scherm muziek is voor mij overbodig). Ik had uitgevonden hoe ik de indeling kon aanpassen (op de telefoon zelf, bij instellingen), maar dit is ineens ook verdwenen. Iemand een idee hoe ik dit weer terug zelf kan aanpassen? 

 

Voor het eerste probleem heb ik intussen via messenger contact gehad met samsung, die mij enkel konden aanraden om naar een service center te gaan. 

0 Likes
1 Antwoord
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Voor het 1e kan je bluetooth auto connect app downloaden en gebruiken.
2e, het scherm op je horloge of telefoon?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes