Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Interval meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2019 05:00 PM)
2580 Weergaven
Peer71
Apprentice
Opties

Hello ik heb sinds kort een galaxy watch. Prima horloge, ik heb echter 1 probleem. Hoe zet je de interval meldingen uit als je een activiteit hebt gestart. Wordt gek van de meldingen om de kilometer. Met lopen nog wel te doen maar met fietsen niet. Hoe kan je dat uitzetten.  Dan nog een vraagje een de fit app (iPhone), hoe kan je makkelijk je activiteiten bekijken die je hebt opgenomen. Bijvoorbeeld een fietsrondje. Kan je die in een makkelijk overzicht zien ?.

 

alvast dank. 

6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Peer!

 

Ik kan me goed voorstellen dat je gek wordt van die interval meldingen! Die kun je uitzetten voordat je een training start. Als je de training start met een widget, moet dat eerst wel via de activiteitenwidget en dus niet de snelkoppeling. Zie ook:Start je de training normaal via snelkoppelingen? Dan start de training direct en kun je geen instellingen aanpassen.Start je de training normaal via snelkoppelingen? Dan start de training direct en kun je geen instellingen aanpassen.

 

Kies in plaats daarvan voor de activiteitenwidget of start je training via de Samsung Health app.Kies in plaats daarvan voor de activiteitenwidget of start je training via de Samsung Health app.

 

Tik op de drie puntjes naast een training om meer instellingen weer te geven.Tik op de drie puntjes naast een training om meer instellingen weer te geven.

 

Scroll naar beneden (of gebruik de draairing) tot je "Frequentie gids" ziet en stel deze zoals gewenst in, of zet hem helemaal uit.Scroll naar beneden (of gebruik de draairing) tot je "Frequentie gids" ziet en stel deze zoals gewenst in, of zet hem helemaal uit.

 

Hij onthoudt de instelling voor de volgende keer dat je de training start, dus indien gewenst kun je de volgende keer de snelkoppeling gebruiken.Hij onthoudt de instelling voor de volgende keer dat je de training start, dus indien gewenst kun je de volgende keer de snelkoppeling gebruiken.

 

Als je de Samsung Health app uit de Apple App Store downloadt, synchroniseert hij de trainingen met je telefoon. Je kunt ze dan in de Samsung Health app op je telefoon terugkijken.


kevin-sig
Peer71
Apprentice
Opties

top. Dank voor je duidelijke omschrijving. Helemaal gelukt nu. Stuk beter. 

nogmaals dank. 

0 Likes
Lila5
First Poster
Opties
Hou wijzig ik min/km naar km/uur?
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Lila5,

 

Welke Watch heb je precies? Is deze volledig up-to-date? Om welke app gaat het precies?

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Lila5
First Poster
Opties
Ik heb de Samsung watch 4 classic en hij is geupdated. Ik neem mijn trainingen op met Samsung Health maar na de laatste update staat deze op min/km en ik krijg dit niet omgezet naar km/uur, ook niet op de telefoon (Z Flip 3).
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Als dit na de laatste update is gebeurd, zal je een foutrapport moeten indienen.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes