Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hartslag grafiek enkel nog min max grafiek en niet meer doorlopend

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2020 02:33 PM)
464 Weergaven
Yoika
First Poster
Opties

Sinds enkele weken krijg ik in de samsung health app enkel nog een grafiek met min max hartslag metingen terwijl ik voordien ook de optie 'doorlopende grafiek' kreeg.

Bij de min max grafiek wordt er ook enkel nog gemeten tijdens trainingen en niet meer doorlopend terwijl dit wel geactiveerd is bij mijn instellingen. 

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt!

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Yoika,

 

Welk horloge heb je precies? En zijn zowel de Wearable app als het horloge up-to-date?

rsz-846676
0 Likes
Yoika
First Poster
Opties

Dag Bruce, 

 

Het is een Samsung Galaxy Fit e.

Zowel de app als de horloge zijn up to date want dat was inderdaad ook het eerste dat ik heb nagekeken.

 

Mvg

 

Yoika

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk! Start je de training handmatig?

rsz-846676
0 Likes
Yoika
First Poster
Opties

Ik start zelden mijn trainingen en voordien gebeurde het ook allemaal automatisch en werd ook de hartslag automatisch geregistreerd, zelfs wanneer het geen training was. Nu krijg ik enkel een hartslag (min max grafiek) voor trainingen. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je het eens proberen door hem handmatig te starten en kijken of het dan wel goed gaat?

rsz-846676
0 Likes
Yoika
First Poster
Opties

Als ik manueel de  training start, zie je dat de hartslag gemeten wordt maar nog steeds krijg ik enkel een grafiek met min en max hartslag en geen doorlopende grafiek.

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Heb je onlangs een update gehad? 


---------
Signature-S21-2
0 Likes
Yoika
First Poster
Opties

Enkele weken geleden heb ik zowel de wearable app als de samsung health app geüpdate. Sindsdien heb ik geen  updates meer gehad.

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hmm, oké. Aan welke telefoon heb je de Watch gekoppeld?  


---------
Signature-S21-2
0 Likes