Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid videobellen whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2019 02:13 PM)
856 Weergaven
Pascal008
Apprentice
Opties

Hoi,

 

Vraagje sinds kort als ik videobel via whats app gaat het geluid over me horloge heel irritant krijg het niet uit.

Heb me horloge al gerest maar het blijft wie kan mij helpen om het geluid via me horloge te stoppen.

20191010_190609.jpg

 

#HELLUP

0 Likes
10 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Pascal008,

 

Als je in dit scherm op de luidspreker tikt, kun je dan geen keuze maken uit het horloge of de telefoon? En is dit alleen bij Whatsapp?

rsz-846676
0 Likes
Pascal008
Apprentice
Opties

@BruceH  schreef:

Hi @Pascal008,

 

Als je in dit scherm op de luidspreker tikt, kun je dan geen keuze maken uit het horloge of de telefoon? En is dit alleen bij Whatsapp?



Ja dat klopt, en is alleen bij Whatsapp.

En is sinds kort nooit last mee gehad.

Ook contact met Samsung zelf gehad die zeggen dat ik me horloge ter reparatie moet aanbieden.

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik raad je aan om hem eerst eens resetten, controleer ook even of alle apps en het horloge up-to-date zijn.

rsz-846676
0 Likes
Pascal008
Apprentice
Opties

@BruceH  schreef:

Ik raad je aan om hem eerst eens resetten, controleer ook even of alle apps en het horloge up-to-date zijn.


Dat heb ik al 2x gedaan.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

My bad, ook gecontroleerd of alles up-to-date is?

rsz-846676
0 Likes
Pascal008
Apprentice
Opties

Ja ook dat allemaal

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Had je nog geprobeerd om op het luidspreker icoon te tikken? Kon je daar het toestel selecteren?

rsz-846676
0 Likes
Pascal008
Apprentice
Opties
Ja klopt dat zie ik wel en als ik daar na klik gaat het geluid ook gewoon over me telefoon.
Maar is gewoon hinderlijk dat als ik iemand videobel dat het geluid dan eerst over me horloge gaat en op me horloge het geluid terug moet halen naar me mobiel
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat kan ik me voorstellen. Als het bij normaal bellen niet voorkomt, lijkt het aan Whatsapp te liggen. Ik kaart het in ieder geval aan, maar ik kan niet garanderen dat het binnenkort wordt verholpen.

rsz-846676